نمایشگاه های اتومبیل هم جریمه می شوند : سرهنگ تیمور حسینی، درباره این طرح عنوان ...


سرهنگ تیمور حسینی، درباره این طرح عنوان کرد: پلیس با تخلفات مانند پارک دوبل، توقف بی‌جا خودروهای نمایشگاه‌های اتومبیل، از طریق جریمه، حمل با جرثقیل و پلمپ نمایشگاه برخورد می‌کند. آنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: طرح ساماندهی نحوه فعالیت نمایشگاه‌های اتومبیل از ۳ ماه گذشته آغاز شده است و پلیس با متخلفان برخورد جدی می‌کند.

سرهنگ تیمور حسینی، درباره این طرح عنوان کرد: پلیس با تخلفات مانند پارک دوبل، توقف بی‌جا خودروهای نمایشگاه‌های اتومبیل، از طریق جریمه، حمل با جرثقیل و پلمپ نمایشگاه برخورد می‌کند.

وی افرود: طرح ساماندهی نحوه فعالیت نمایشگاه‌های اتومبیل در طول خیابان شهید بهشتی، سعادت آباد، انقلاب و پل چوبی اجرا می‌شود. طرح ساماندهی نحوه فعالیت نمایشگاه‌های اتومبیل به دلیل شکایت مردمی و مزاحمت‌های که برای شهروندان اجرا می‌شود.

ساماندهی سرویس مدارس

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران همچنین در مورد طرح ساماندهی رانندگان سرویس مدارس گفت: با توجه به جلساتی که با آموزش و پرورش و تاکسیرانی داشته‌ایم پلیس تنها وظیفه نظارت را در این طرح دارد.

وی همچنین عنوان کرد: رانندگان علاوه بر اینکه باید دارای گواهینامه مجاز باشند، برگه تست سلامت نیز از آنان مطالبه خواهد شد و نبود سوءسابقه، موجه و بی‌حاشیه بودن و تاهل از دیگر شرایط اصلی برای رانندگان سرویس‌های مدارس است.

سرهنگ حسینی افزود: خودروی تمامی رانندگان باید یکسری شرایط مانند برگ معاینه فنی، داشتن بیمه بدنه، سرنشین و شخص ثالث، عدم نقض فنی و...داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف پلیس با آنها برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به بحث نصب برچسب برای سرویس مدارس و آموزش رانندگان اظهار کرد: تدابیر لازم در این خصوص اتخاذ شده و تا قبل از آغاز تحصیلی این موارد انجام خواهد شد.


ویدیو : نمایشگاه های اتومبیل هم جریمه می شوند