نماد جام‌ جهانی 2014 رونمایی شد +عکس : از نماد جام‌جهانی 2014 رونمایی شد. این ...


از نماد جام‌جهانی 2014 رونمایی شد. این عروسك خنده‌دار تاكنون نامگذاری نشده ولی آهنگی رسمی را به مناسبت تولدش دریافت كرده است. خبرگزاری ایسنا: از نماد جام‌جهانی 2014 رونمایی شد. این عروسك خنده‌دار تاكنون نامگذاری نشده ولی آهنگی رسمی را به مناسبت تولدش دریافت كرده است.

فدراسیون جهانی فوتبال و همچنین كمیته‌ میزبانی جام‌جهانی در یك شوی تلویزیونی نماد جام‌جهانی برزیل را معرفی كردند. این نماد رنگی نوعی گوركن است كه زیستگاهش در برزیل عنوان می‌شود. این عروسك خنده‌دار تاكنون نامگذاری نشده ولی آهنگی رسمی را به مناسبت تولدش دریافت كرده است.

جام جهانی 2014 , نماد جام جهانی 2018 , مقدماتی جام جهانی 2014 آسیا

رونالدو، بازیكن سال‌های پیش تیم ملی فوتبال برزیل در این شوی تلویزیونی عنوان كرد: "بسیار خوشحالم كه به جدیدترین عضو تیم‌مان در جام‌جهانی 2014 خوش‌آمد می‌گویم." او كه یكی از اعضای كمیته‌ مشورتی میزبانان جام جهانی بیستم است، همچنین عنوان كرد: "معتقدم اشتیاق این عروسك به ورزش و همچنین كشورش به بسیاری از علاقمندان جوان فوتبال در برزیل و تمام دنیا انتقال خواهد یافت."

نماد جام‌جهانی 2014 هنوز نامی را دریافت نكرده و قرار است از راه رای‌گیری عمومی نامگذاری شود. در این رای‌گیری هواداران فوتبال در برزیل تا نیمه ماه نوامبر می‌توانند نظر خود را اعلام كنند.

آرلیندو كروز، موسیقی‌دان برزیلی نیز در این مدت آهنگی را برای نماد جام‌جهانی ساخته و اجرا كرده است.

نماد نهایی جام‌جهانی از میان 47 پیشنهاد مختلف كه از سوی شش آژانس برزیلی ارائه شده بودند، انتخاب شد. در این انتخاب فدراسیون جهانی فوتبال و كمیته‌ میزبانی جام جهانی كودكان برزیلی در فاصله سنی پنج تا 12 سال را مهم‌ترین گروه هدف خود عنوان كرده بودند.

 ژروم والكه، دبیر كل فدراسیون جهانی فوتبال در این باره عنوان كرد: "گذشته از كودكان برزیلی، خطر "انقراض" هم یكی دیگر از عوامل تعیین‌كننده در انتخاب این عروسك با رنگ‌های كنونی‌اش بودند."


ویدیو : نماد جام‌ جهانی 2014 رونمایی شد +عکس