نمابنده مجلس: نفی تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران به صلاح کشور و نظام نیست :



ایران دومین کشور غمگین جهان نیست , خیانت 70 هزاردلاری مذاکره کننده هسته ای , رییس مجلس بیکاری در کشور نگران کننده است

 

اخبار سیاسی - نمابنده مجلس: نفی تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران به صلاح کشور و نظام نیست

زاکانی در عین حال با بیان اینکه تیم مذاکره کننده از موضع آرمان‌گرایی واقع بینانه در مذاکرات شرکت نمی‌کنند، تصریح کرد: البته نباید هم به آنها برچسب دشمنی بزنیم و باید آنها را تقویت کرده تا پایشان در مذاکرات نلرزد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تیم مذاکره کننده با استفاده از منویات رهبر معظم انقلاب و در چارچوب نرمش قهرمانانه به کار خود ادامه دهد.

 علیرضا زاکانی در همایش تجدید میثاق با ولایت در قم، بر حمایت همه گروه‌ها از تیم مذاکره کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

وی با بیان اینکه نفی تیم مذاکره کننده هسته ای ایران به صلاح کشور و نظام نیست، تصریح کرد: همه باید این تیم را تقویت کنند تا نتایج خوبی برای کشور عاید شود.

زاکانی در عین حال با بیان اینکه تیم مذاکره کننده از موضع آرمان‌گرایی واقع بینانه در مذاکرات شرکت نمی‌کنند، تصریح کرد: البته نباید هم به آنها برچسب دشمنی بزنیم و باید آنها را تقویت کرده تا پایشان در مذاکرات نلرزد.

وی تاکید کرد: نباید تیم مذاکره کننده را تضعیف کرد و در عین حال نباید گذاشت که حقی از انقلاب در مذاکرات هسته‌ای تضییع شود.

نماینده مردم تهران در مجلس، با تاکید براینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت در منطقه، جهان اسلام و حتی جهان قرار دارد، گفت: در حالی که امروز آمریکا دچار افول شده و قدرت ایران رو به افزایش است باید در مذاکرات هسته ای با قدرت ظاهر شویم و از مواضع خود عقب نشینی نکنیم.

زاکانی در ادامه اهمیت نیاز نسل امروز و نسل آینده کشور به انرژی هسته ای را مورد توجه و اشاره ویژه قرار داد و گفت: سوخت‌های فسیلی رو به اتمام است و نباید از مواضع هسته‌ای خود ذره ای کوتاه بیاییم.

وی با بیان اینکه حضور جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته ای غیر قابل انکار است، اظهار کرد: همه باید از این تیم در چارچوب مصلحت نظام و کوتاه نیامدن از حقوق ملت بزرگ ایران حمایت کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید براینکه اصلاح طلبان غیر خودی و ضد انقلاب نیستند، تصریح کرد: آنها نیروهای خودی‌ متاخر هستند که از قافله انقلاب عقب افتاده‌اند.

زاکانی ادامه داد: رابطه ما اصول گرایان با اصلاح طلبان دوستی و رقابت است و اگر مسوولیتی را پذیرا شدند باید به آنها کمک کنیم و اگر مخالف مصلحت نظام حرکت می کنند باید به آنها توصیه کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بخشی از بصیرت، شناخت دوست و دشمن است، گفت: برهمین اساس، عنصر بصیرت برنامه مدون، مشخص و جامعی دارد که ناظر به آینده فعالیت می کند.

زاکانی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در جایگاه اوج شفافیت و تقوا نسبت به خدا قرار دارد، تصریح کرد: معظم له با بصیرتی که از آن برخوردار است، افق‌های دور را تشخیص داده و تحلیل می‌کند.

وی در ادامه ایجاد قطب سلطه‌ستیز در دنیا بعنوان قطب سوم توسط جمهوری اسلامی ایران را مورد توجه قرار داد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، دو قطب سلطه گر و سلطه پذیر در دنیا وجود داشت که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران قطب سوم نیز ایجاد شد.

وی با بیان اینکه ایران عملا قطب سلطه‌ستیزی را راهبری می کند، تاکید کرد: در این میان آمریکا نیز قطب سلطه‌گری را راهبری می کنند و قدرت‌های سلطه گر همچون آمریکا و اسراییل روز به روز درحال افول بوده و کشور ما روز به روز رشد کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به موقعیت ایران بعد از انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه و جهان اسلام، گفت: امروز قدرت های سلطه گر همچون آمریکا و اسراییل روز به روز درحال افول بوده و کشور ما روز به روز رشد می‌کند.

زاکانی افزود: نقش جمهوری اسلامی ایران در جنگی که رسما از سوی آمریکا و اسراییل برای حمله به سوریه اعلام شده بود مهم و غیر قابل انکار بود و از بروز جنگ حتمی و قطعی اعلام شده از سوی آمریکا جلوگیری کرد. 

اخبار سیاسی - ایسنا

 


ویدیو : نمابنده مجلس: نفی تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران به صلاح کشور و نظام نیست