نقش متفاوت پورعرب در «روزهای بیقراری» : سریال«روزهای بی‌قراری» به تهیه‌کنندگی ...


سریال«روزهای بی‌قراری» به تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی و کارگرانی کاظم معصومی، ملودرامی است که در چهار استان تهران، اصفهان، همدان و گیلان تصویر‌برداری می‌شود. خبرگزاری صبا: سریال«روزهای بی‌قراری» به تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی و کارگرانی کاظم معصومی، ملودرامی است که در چهار استان تهران، اصفهان، همدان و گیلان تصویر‌برداری می‌شود.

امیرحسین شریفی با اشاره به روال پیش‌ رفتن این سریال به ما گفت: حدود پانزده روز دیگر تصویربرداری ما در تهران ادامه خواهد داشت و پس از آن به استان اصفهان خواهیم رفت. تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی این روزها در لوکیشن خانه سارا با بازی سارا صوفیانی ادامه دارد و در این لوکیشن پژمان بازغی، سارا صوفیانی،کامران تفتی و ابوالفضل پورعرب مشغول بازی هستند.

روزهای بیقراری , داستان سریال روزهای بیقراری , فیلم روزهای بیقراری

شریفی با بیان دلیل انتخاب ابوالفضل پورعرب برای بازی در این مجموعه توضیح داد: ابوالفضل پور‌عرب یکی از بهترین بازیگران سینما و تلویزیون است. نقش پورعرب در این سریال نقش متفاوتی است. وی نقش شخصیتی خاکستری به‌نام آقای کاویان را بازی می‌کند که یک برج‌ساز و صاحب یک شرکت بزرگ است. نقش یکی از مدیران این شرکت را هم پژمان بازغی بازی می‌کند. به‌نظرم همه بازیگران در این کار خواهند درخشید زیرا همه حرفه‌ای هستند.

این تهیه‌کننده با عنوان کردن این مطلب که تا کنون حدود 25 درصد از کار پیش رفته است درباره زمان پخش این سریال گفت: سریال «روزهای بیقراری» پاییز امسال از یکی از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد. این سریال به قصه جدیدی پرداخته که تا به امروز در تلویزیون ما خیلی کم به آن اشاره شده است.

او همچنین خبر داد: به تازگی امیر واشقانی به جمع بازیگران کار اضافه شده است و در حال حاضر مشغول مذاکره با سه بازیگر چهره هستیم تا ظرف روزهای آینده به گروه بازیگران اضافه شوند.
ابوالفضل پورعرب و ایفای یکی از متفاوت‌ترین نقش‌هایش در «روزهای بیقراری»

شریفی تا رسیدن به مرحله نهایی قصه، چندین بار آن‌را بازنویسی کرده است. وی درباره حساسیت ویژه‌ای که برای این کار داشته است گفت: من حدود سه سال به‌دنبال این قصه بودم. زمانی که این قصه در حال نگارش بود چندین بار بازنویسی شد تا قصه مطلوب به‌دست آید زیرا چالش بسیار مهمی در آن وجود دارد که الان راجع به آن نمی‌توانم چیزی بگویم. این قصه یک ملودارم است که بیشتر بحث استحکام خانواده در آن مطرح می‌شود، به همین خاطر ما نیز تلاش کردیم از بازیگران شاخص و خوب استفاده کنیم. به‌نظرم وقتی مردم این سریال را ببینند حتما از آن لذت خواهند برد. من می‌توانم این قول را به شما بدهم که از نظر قصه پر‌ببینده‌ترین کار تلویزیون خواهد بود.

سریال «روزهای بی‌قراری» در استان‌های تهران، اصفهان، همدان و شمال کشور تصویربرداری خواهد شد. شریفی درباره انتخاب بازیگران بومی هر استان توضیح داد: ما در این سریال از بازیگران محلی و بومی استان‌های مختلف استفاده می‌کنیم زیرا لهجه و گویش آنها مصنوعی نیست. در این مجموعه، بازیگران استانی در کنار بازیگران اصلی در بعضی سکانس‌ها حضور دارند. این سریال از سوی تلویزیون و معاونت امور استان‌ها و معاونت مجلس تهیه می‌شود.


ویدیو : نقش متفاوت پورعرب در «روزهای بیقراری»