نقش رنگ مو در نقص جنین : مادران در طول بارداری خود باید از رنگ کردن موها خودداری ...


مادران در طول بارداری خود باید از رنگ کردن موها خودداری کنند، چراکه مواد شیمیایی به کار رفته در رنگ ها از طریق پوست سر که بسیار حساس است، وارد خون شده و در صورت استفاده مکرر باعث نقص جنین می شود. وب سایت نی‌نی بان: توصیه اغلب پزشکان این‌است که خانم‌های باردار به خصوص در سه ماهه اول بارداری که زمان شکل گیری جنین و پیشرفت سلول‌های اولیه جنین است و جنین بسیار حساس بوده و بیشترین خطر آسیب وجود دارد، از رنگ کردن مو خودداری کنند

نقش رنگ مو در نقص جنین!

سقط جنین , جنین , تعیین جنسیت جنین

خانم‌های باردار به خصوص در سه ماهه اول بارداری از رنگ کردن مو خودداری کنند. مادران در طول بارداری خود باید از رنگ کردن موها خودداری کنند، چراکه مواد شیمیایی به کار رفته در رنگ ها از طریق پوست سر که بسیار حساس است، وارد خون شده و در صورت استفاده مکرر باعث نقص جنین می شود.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



بچه شما هم خیلی سوال میکنه؟

سقط جنین در ماه اول , سقط جنین با شیاف , قرص سقط جنین

كودك در دنیایی از شگفتیها به سر میبرد. دورادور همه چیز دگرگون میشود. او تشنه دانش و شناختن است. میپرسد، پرسشهایش وسیله ای است برای گشودن رازهای این همه شگفتیها، اطرافیان كودك برای او منابع پایدار اطلاعاتی هستند كه به آنها نیاز دارد. این اطرافیان از نظر كودك موجوداتی هستند كه همه چیز میدانند و میتوانند درباره كودك و سرنوشتش تصمیم بگیرند و راه زندگی را به او نشان دهند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



افزایش شیر مادر با این گیاهان

هوش جنین , جنین پسر , داروی سقط جنین

تعدادی از گیاهان با مکانیسم‌های مختلف و اکثراً از طریق تحریک غدد تولید شیر باعث افزایش شیر مادران شیرده می‌شوند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



زنان افسرده اما فارغ!


تشخیص جنسیت جنین , سکسکه جنین , تشکیل قلب جنین

تولد نوزاد همواره باعث شادی و سرور خانواده‌ها و افزایش شور و انگیزه زندگی می‌شود. از سوی دیگر، ورود عضو جدید به کانون خانواده ترس و اضطراب‌ها را از بین برده و برگ جدیدی از زندگی را ورق می‌‌‌زند. ولی در برخی موارد، مادران پس از تولد نوزاد دچار نوعی حالت افسردگی می‌شوند که به «افسردگی پس از زایمان» مشهور است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



زنان کم شانس در باروری!


علل سقط جنین , تاثیر وای فای بر جنین , جنین پسر در سونوگرافی

یکی از مشکلاتی که امروزه باعث نازایی خانمها وجود دارد عامل چاقی و اضافه وزن است که از نظر علم پزشکی به اثبات رسیده است.موضوع ارتباط چاقی و ناباروری چه در خانم ها و چه آقایان حرف جدیدی نیست و بارها بر رابطه مستقیم این ۲ تاکید شده است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو : نقش رنگ مو در نقص جنین