نقش رسانه ها در ارتقای سطح آگاهی خانواده نسبت به مواد مخدر كلیدی است :       تهران ...



 

 

مواد مخدر , کشف مواد مخدر , انواع مواد مخدر

 

تهران - مدیركل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: نقش رسانه ها و جامعه خبری كشور در ارتقای سطح آگاهی خانواده ها نسبت به عواقب، پیامد و تهدیداتی كه از جانب مواد مخدر وجود دارد، كلیدی است.

 

نقش رسانه ها در ارتقای سطح آگاهی خانواده نسبت به مواد مخدر كلیدی است

 

'مسعود زاهدیان' در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها در مصلای امام خمینی (ره) افزود: اصحاب رسانه می توانند هشدارهای لازم را در قالب خبر و گزارش به مردم در مورد مصرف مواد مخدر و اثرات مخرب آن بر بدن و روح ارایه كنند.

 

وی با بیان اینكه پیشگیری از مصرف مواد مخدر و مقابله با ورود آن به كشور بدون همكاری رسانه ها امكانپذیر نیست، گفت: خبرنگاران همچنین می توانند با درج مطالب پر محتوا درباره عملكرد مسوولان و دست اندركاران در بخش مبارزه با مواد مخدر و تكمیل پروژه ها و فعالیت یگان های انتظامی مستقر در مرزها، خبرهای خوب و امیدواركننده را در اذهان عمومی انعكاس دهند.

 

زاهدیان ادامه داد: آنان باید فعالیت های لحظه به لحظه ما در ستاد مبارزه با مواد مخدر را رصد كنند و با در نظر گرفتن اقدامات انجام شده، نقد عادلانه و منصفانه ای را به جامعه ارایه كنند.

 

هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها كه از سوم آبان ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران آغاز به كار كرد تا دهم آبان ماه جاری در این محل برپا است. این نمایشگاه در روزهای یاد شده از ساعت 9 تا 20 برای بازدید عموم دایر است./ایرنا


ویدیو : نقش رسانه ها در ارتقای سطح آگاهی خانواده نسبت به مواد مخدر كلیدی است