نقش جدید محمدرضا گلزار در سینما : محمدرضا گلزار به ایران بازگشته و قصد دارد ...


محمدرضا گلزار به ایران بازگشته و قصد دارد دوباره فعالیت های سینمایی اش را شروع کند.

روزنامه تماشا: همانطور که پیش از این هم در گزارشی اختصاصی منتشر کردیم محمدرضا گلزار به ایران بازگشته و قصد دارد دوباره فعالیت های سینمایی اش را شروع کند. او در همان ابتدای بازگشتش به ایران مذاکراتش را با مسعود کیمیایی شروع کرد که در نهایت این همکاری میسر نشد. بعد از آن هم عنوان شد که قرار است این بازیگر برای چندمین بار با محمد بانکی همکاری کند که در تماسی که با بانکی داشتیم این موضوع هم تکذیب شد.

اما باخبر شدیم که قرار است او با دوست و رفیقش امین حیایی در پروژه ای دوباره همکار شوند. این را امین حیایی تایید کرد و در پاسخ به این سوال که آیا مشکل محمدرضا گلزار برطرف شده و می تواند دوباره جلوی دوربین برود به «تماشا» گفت: «بله خودشان که مشکلی نداشتند و خدا را شکر مشکلی که بود حل شد و ایشان الان برگشته اند و فیلمنامه هایی که به دستشان می رسد را می بینند. خدا را چه دیدید شاید یک کاری هم با هم پذیرفتیم.»

از او پرسیدیم که شنیده ایم قرار است در یک فیلم جدی بازی کنید؟ حیایی در پاسخ به ما گفت: «بله یک فیلمنامه جدی به دستمان رسیده که احتمالا با هم در آن بازی می کنیم.»

حیایی از دادن هرگونه اطلاعات بیشتر امتناع کرد و به همین خاطر باید منتظر ماند و دید که این دو قرار است جلوی دوربین چه کسی بروند و این همکاری چه زمانی اتفاق می افتد.


ویدیو : نقش جدید محمدرضا گلزار در سینما