نقدی: «امر به معروف» ابراز محبت است : رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امر به ...


رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک نوع ابراز محبت و دوستی است بر خلاف آنچه که رسانه های غربی آن را درک نمی کنند و تبلیغات ناصحیح می کنند. تابناک: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک نوع ابراز محبت و دوستی است بر خلاف آنچه که رسانه های غربی آن را درک نمی کنند و تبلیغات ناصحیح می کنند.

راه دانا نوشت؛  سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص طرح امر به معروف و وظایفی که بر عهده بسیج گذاشته شده است اظهار داشت: باید گفت بحث امر به معروف و نهی از منکر از طرف خدا بر عهده بسیجیان سالهاست که قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: سازمان بسیج  برنامه ریزی مفصلی را از قبل برای امر به معروف و نهی از منکر تعیین کرده است؛در حال حاضر بیش از دو سال است که کارهای گسترده ای در این زمینه انجام شده است اما با یک رویکرد جدید و صحیح.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک نوع ابراز محبت و دوستی است بر خلاف آنچه که رسانه های غربی  آن را درک نمی کنند و تبلیغات ناصیحح می کنند؛کسی که دلسوز هم  نوع و هم وطن خود است باید این دلسوزی را بروز دهد.

سردار نقدی تصریح کرد:بسیج در هفت محور برنامه گسترده ای را دنبال می کند و انشاءالله در هفته بسیج ابعاد و زوایای آن برای مردم تبیین خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین در خصوص تسلیح کرانه باختری افزود:ما کارهایی در راستای جمع آوری کمک های مردمی و تسلیحات و هزینه های تهیه سلاح که از بازاریان تبریز، رشت، تهران و ....  به دست ما رسیده انجام داده ایم که می توان گفت در کل قدمهای خوبی برداشته شده است.

وی در پایان تاکید کرد:جدی ترین کار این است که آموزش ها و مهارتهای لازم در آنها به وجود بیاد همانطور که امروز خود غزه یک صنعت دفاعی دارد و بر روی پاهای خودشان ایستاده اند ما تلاش  می کنیم تا انشاءلله بتوانیم در کرانه باختری هم چنین برنامه ای را پیاده کنیم.


ویدیو : نقدی: «امر به معروف» ابراز محبت است