نقاط دیدنی بدروم ترکیه +عکس : اگر به دنبال توصیه ها و راهنمایی های توریستی ...



اگر به دنبال توصیه ها و راهنمایی های توریستی برای سفر به بدروم هستید و می خواهید از مکان های دیدنی و تفریحی شهر زیبای بدروم در ترکیه اطلاع یابید، با ما همراه شوید.

 بدروم ترکیه , نقاط دیدنی مشهد , نقاط دیدنی تهران

 1. قلعه سنت پیتر (قلعه بدروم)
این قلعه که در جنوب غربی ترکیه در شهر بدروم واقع شده است، توسط تیمارگر شوالیه ها در سال 1402 ساخته شد و قلعه سنت پیترز نام گرفت. در بازدید از این قلعه به حال و هوای تاریخی جنگ های ترکان سلجوقی برمی گردید. می توانید از اشیای قدیمی و کلکسیون ظروف شیشه ای باستانی موجود در آن دیدن کنید. نمای بندر بین المللی و لنگرگاه از این قلعه برای شما سوژه زیبایی برای عکس گرفتن است. آن را از دست ندهید.

  نقاط دیدنی ایران , خنک ترین نقاط دیدنی ایران برای سفرهای تابستانی  , جاهای دیدنی ترکیه

 2. گشت با قایق
با تورهای روزانه قایق سواری می توانید به بازدید از سواحل زیب، غواصی و شنا در آبهای نیلگون بدروم بروید. ماهیگیری کنید و از عجایب زیر آبی عکس بگیرید و انواع ورزش های آبی را انجام دهید. در اغلب تورهای قوایق سواری استفاده از لوازم غواصی رایگان است.

  دیدنی ترین نقاط جهان , آنکارا ترکیه مناطق دیدنی , مناطق دیدنی ترکیه

 3. آمفی تئاتر باستانی
آمفی تئاتر باستانی بدروم در راستای بزرگراه اصلی تورگوت رئیس قرار دارد. غول های موبایل یعنی اریکسون و ترکسل این آمفی تئاتر را بازسازی کرده اند. این آمفی تئاتر در وضعیت خوبی قرار دارد و منظره پانورامیک کل شبه جزیره از داخل آن مشهود است. پس از 1973 که تبدیل به موزه هوای باز شد، این روز ها از آن برای برگزاری کنسرت ها، جشنواره ها و فعالیت های فرهنگی استفاده می شود.

  نقاط دیدنی رامسر , نقاط دیدنی کرج در پاییز , نقاط دیدنی رشت

 4. آرامگاه ماسولوس هالی کارناسوس
این آرامگاه یکی از عجایب هفتگانه دنیای باستان بود و در هالی کارناسوس ماسولوس به نیابت از پادشاه ماسولوس و توسط همسر و خواهرش آرتمیسیا ساخته شد. این آرامگاه قبر بسیار بزرگی است که معماری یونانی و مصری در آن ترکیب شده است. امروزه تبدیل به موزه فضای باز شده است و زیبایی های معماری باستانی آن تحسین می شود. بعضی از مجسمه های این آرامگاه در موزه بریتانیا به نمایش گذاشته شده اند.

   نقاط دیدنی دبی , نقاط دیدنی کردستان , دیدنی ترین نقاط زیر زمینی

  5. گومبت
منطقه گومبت دو کیلومتر از شهر بدروم فاصله دارد و بخشی از بدروم محسوب می شود. این منطقه همیشه پر از توریست است و گزینه ای برای افرادی است که از سرگرمی های بدروم خسته شده اند. رستوران های هندیف مکزیکی و چینی و کافه های آن همیشه شلوغ هستند و بزرگترین و زیباترین هتل ها در گومبت هستند. خانواده ها و فرزندانشان می توانند از ساحل کم عمق و طولانی و انواع و اقسام سرگرمی های آبی گومبت لذت ببرند.

  نقاط دیدنی ایران در تعطیلات نوروزی , کدام شهر ترکیه دیدنی است؟ , تصاویری از نقاط دیدنی و زیبا کشور اندونزی

 6. گشت و دریاگردی آبی با گولت
گشت آبی در بدروم با قایق هایی به نام گولت انجام می شود. با این قایق ها سواحل زیبای بدروم را سیر می کنید و از خلیج های زیبای آن لذت می برید. دوربین عکاسی را فراموش نکنید. این گولت ها دارای کابین هایی با حمام و دستشویی های خصوصی با آب داغ و آشپزخانه کامل هستند. تمام تجهیزات ورزش های آبی را دارند و باورتان نمی شود که چقدر مقرون به صرفه اند. می توانید همه وقت خود را روی عرشه بگذرانید. کاپیتان و خدمه در خدمت شما هستند و هر نیازی داشته باشید فراهم می کنند. آشپز هم انواع و اقسام خوراکی های مختص ترکیه را برایتان فراهم می کند.

  نقاط دیدنی شمال , جاهای دیدنی شهر کوش آداسی ترکیه , نقاط دیدنی باکو

7. صبحانه ترک
در ترکیه خوردن صبحانه کامل سنتی ترکیه بهتر از جستجوی صبحانه انگلیسی/ایرلندی است. هر چه از شهر دورتر بروید، یافتن صبحانه بهتر و اصیل تر راحت تر می شود – اگر جایی که می روید پاتوق محلی ها باشد، بهتر است همانجا بروید. صبحانه عالی و کامل ترک شامل نان تازه، زیتون، پنیر، خامه، چای ترک، گوزلمه، نیمرو، گوجه، فلفل و خیار می شود.

  بهترین نقاط دیدنی جهان , نقاط دیدنی , مکان ها و نقاط دیدنی

 8. بازار روز
صبح سه شنبه زمان خوبی برای بازدید از بدروم است. بازار هفتگی در جریان است و مردم برای خرید به سوی این بازار می شتابند. در این بازار می توانید انواع کالاهای تقلبی و لباس، ساعت، کفش، اسباب بازی، کیف و چیزهای دیگری بخرید که برند اصل نیستند، ولی بسیار شبیه به اصل هستند. همچنین می توانید از دستفروش ها خوراکی هایی مثل تخم مرغ، سبزیجات و گل های خشک و علفی جات بخرید. فروشندگان محصولات مزرعه خود را برای فروش به این بازار می آورند، اغلب آنها زنانی هستند که لباس محلی پوشیده اند.

  نقاط دیدنی جنوب ایران , نقاط دیدنی بندر عباس , دیدنی های حیرت انگیز و توریستی در نقاط مختلف دنیا

 9. تورگوت رئیس مارینا
دی-مارین تورگوت رئیس در نوک شبه جزیره بدروم واقع شده است که رنگ سبز زیبای خشکی با رنگ آبی زلال دریای اژه ادغام می شود. خانه های سفیدرنگ زیبا با جلوه گیاهان بگونیا، شمعدانی و خرزهره، چشم انداز و منظره این لنگرگاه کوچک، تجلی بخش بازی رنگ هاست. این لنگرگاه مدرن ترین لنگرگاه سواحل دریای اژه است که مسحور شدگان دریا را با فناوری مدرن و زیرساخت پیشرفته لنگرگاهی و زیبایی منحصر بفرد طبیعت و محیط تاریخی آشنا می کند.

  نقاط دیدنی کاشان , نقاط دیدنی یاسوج , نقاط دیدنی جاده چالوس

 10. بیتز
بیتز دهکده آرام و زیبایی در حدود 5 مایلی بدروم است. سواحل زیبا و بکری دارد و در مدت کوتاهی می توانید از بدروم به آنجا برسید. اگر با خودروی شخصی به آنجا می روید، به راحتی پارکینگ پیدا می کنید، در غیر این صورت تاکسی ها شما را به آنجا می برند. این دهکده به خاطر باغ های نارنگی اش معروف است. همچنین ورزش های آبی مثل اسکی روی آب در اینجا بسیار محبوب است. در پلاژهای آن، می توانید از سایبان ها، چترها و بالش های رایگان استفاده کنید.

  نقاط دیدنی دنیا , مناطق دیدنی آنکارا ترکیه , بهترین نقاط دیدنی ایران در تابستان

منبع:bartarinha.ir


ویدیو : نقاط دیدنی بدروم ترکیه +عکس