نفر به نفر با ستاره های متوسط در دربی : تماشا: نیلسوندروازه بان کوتاه قامت ...


تماشا:
 
نیلسون

دروازه بان کوتاه قامت پرسپولیسی ها هنوز روی سانتر از جناحین نامطمئن نشان می دهد و معمولا به لطف دفع مدافعین یا خطای مهاجمین استقلال روی دروازه بان موقعیت های آبی پوشان دفع می شد.

حسین ماهینی

او در چند بار توانست چند نفوذ خوب انجام دهد و روی موقعیت های استقلال به خوبی برمی گشت، اما مهمترین نکته بازی ماهینی همکاری خوب او با مهدوی کیا بود که تنها موقعیت های پرسپولیس در نیمه دوم را پایه گذاری کرد.

محسن بنگر


مدافع مازندرانی سرخپوشان عملکردی ضعیف تر از همبازیان خود داشت. بنگر روی حملات پرسپولیس بیش از حد جلو می رفت و به موقع به زمین خودی برنمی گشت اما قدرت بدنی او باعث می شد کاملا در خط دفاع پرسپولیس به چشم بیاید.

سید جلال حسینی

حسینی در بازی های گذشته پرسپولیس جزو معدود بازیکنان موفق تیمش بود و در جاگیری، دفع توپ و ایجاد رابطه بین خطوط دفاعی و هافبک موفق عمل کرد. سیاوش اکبرپور مهاجم طراح استقلال در تمام طول مسابقه توسط او مهار شد.

علیرضا نورمحمدی

عملکرد نورمحمدی در این بازی فراتر از حد انتظار بود و مدافع معمولا پر اشتباه پرسپولیسی ها بیشتر موقعیت های استقلال را به خوبی پوشش داد. او توانست چند بار از آبی پوشان توپ گیری کند و اجازه هیچ فراری به آرش برهانی نداد.

امیرحسین فشنگچی


دوئل بی رمق او و حمودی و اشتباهات پیاپی این بازیکن جزو ضعیف ترین صحنه های دربی هفتاد و پنجم بود. تنها حرکت تاثیرگذار این بازیکن خراب کردن ضد حمله تیمش در نیمه دوم بود.

مجید حسنی ستاره دربی 83 , ستاره , ستاره ها

مهدی مهدوی کیا

مهدوی کیا در تمام حملات حضوری موثر داشت و با سرعت به دفاع بازمی گشت. او در نیمه دوم بیشتر در حملات تیمش شرکت داشت و چند بار رضایی و ماهینی را در سمت راست راه انداخت.

مهرداد پولادی


می توان گفت تاثیرگذارترین بازیکن تیمش در دفاع بود. پولادی در تمام 90 دقیقه با هافبک های خلاق استقلال جنگید و حملات این تیم را خنثی کرد. بازی درگیران پولادی و مدافعان پرسپولیس، قلعه نویی را مجبور کرد در نیمه دوم به بازی مستقیم روی بیاورد.

علی کریمی

چندین بار موقعیت های خوبی برای هم تیمی هایش فراهم کرد و حدود دقیقه 30 با یک حرکت انفرادی و دریبل چند بازیکن استقلال، توپی را در دهانه دروازه به قاضی رساند که قاضی به شکل عجیبی توپ را بیرون زد. کریمی یک بار هم تیرک دروازه استقلال را لرزاند اما در نیمه دوم مثل کیفیت بازی افت کرد و چندان در جریان بازی نبود.

غلامرضا رضایی


توانست یکی از بهترین بازی های خود را در دربی پایتخت به نمایش بگذارد. با این وجود خودخواهی رضایی در نیمه دوم و ضربات مستقیم و عجیب او به سمت دروازه رحمتی، عملکرد خودش و تیمش را دچار افت کرد.

محمد قاضی

قاضی یکی از ضعیف ترین بازیکنان پرسپولیس در این بازی بود. مهاجم شوتزن پرسپولیس که در این مسابقه به انصاری فرد ترجیح داده شد، بهترین موقعیت تیمش را هدر داد و نقش موثری در موقعیت های تیمش نداشت.

کریم انصاری فرد

آقای گل فصل گذشته لیگ 17 دقیقه در زمین حاضر بود و نتوانست هیچ تاثیری در جریان بازی تیمش بگذارد. در تمام این دقایق فقط دو بار توپ به انصاری فرد رسید و صاحب هیچ موقعیتی نشد.

محمد نوری

حضور بسیار کوتاه نوری در دقایق پایانی، باعث شد فرصتی برای بررسی عملکرد این هافبک خلاق پیش نیاید.

مهدی رحمتی

دروازه بان شماره یک تیم ملی همچنان در خروج ها مطمئن عمل نمی کند. او در تمام سانترها خروج نامناسبی داشت اما نکته مثبت او این بود که توپ ها را یا مشت می کرد یا به طور کامل جمع می کرد و دفع دو ضرب نداشت.

امیرحسین صادقی


پرسپولیس از سمت او حمله چندانی انجام نداد و زیاد در جریان بازی قرار نداشت. او دقیقه 25 با یک اشتباه توپ را به اوت زد و بعد از پرتاب اوت هم توپ را لو داد. در نیمه دوم هم پستش تغییر کرد و چند دقیقه به دفاع وسط رفت. در کل نمایش متوسطی داشت.

حنیف عمران زاده

کار خاصی در طول بازی انجام نداد و تنها یک کارت زرد حاصل کار او در این بازی بود. او از شروع نیمه دوم به خط حمله رفت و از اواسط نیمه دوم دوباره به دفاع وسط برگشت. در حمله تاثیرگذار بود، در دفاع هم به طور غیرمنتظره ای بدون اشتباه بازی کرد.

پژمان منتظری


یکی از بهترین های استقلال در نیمه اول بود. او در خط دفاع به خوبی توپ گیری می کرد و تا میانه های زمین هم می آمد و بازیسازی هم می کرد. در نیمه دوم استقلال به بازی مستقیم روی آورد و او کمی محو شد. پس از آمدن ساموئل هم به دفاع راست رفت.

علی حمودی


نسبت به آن چیزی که از او انتظار می رفت بهتر عمل کرد ولی در کل یک بازی معمولی انجام داد و تقریبا در تمام نفوذها ناموفق بود. البته نفوذی هم از سمت او روی دروازه استقلال انجام نشد. تعویض او در نیمه دوم از معدود حرکات مفید قلعه نویی در این بازی بود.

جواد نکونام

کاپیتان تیم ملی در این بازی هم تاثیر چندانی نداشت و در جریان بازی حضور خاصی نداشت. البته همچنان قلعه نویی اصرار به استفاده ثابت از او دارد.

فریدون زندی

عقب تر از همیشه بازی می کرد ولی در بازیسازی ها به خوبی شرکت می کرد. در نیمه دوم با روی آوردن استقلال به بازی مستقیم از بازی محو شد و در نهایت تعویض شد.

هاشم بیک زاده


تنها حرکت مفیدش در طول بازی، تک سانترش با پای چپ در نیمه دوم روی سر عمران زاده بود. او هم از جمله بازیکنانی است که با وجود نمایش ضعیف و اعتراض تماشاگران خودی، مورد اعتماد قلعه نویی است.

فابیو جانواریو

جان واریو یکی از بهترین های استقلال در این بازی بود. او بدون استرس بازی می کرد و تحت تاثیر جو دربی قرار نداشت اما او هم قربانی تاکتیک بازی مستقیم قلعه نویی شد.

آرش برهانی

در طول بازی تنها کار مثبتش، دوندگی زیادش بود اما نیمه دوم اصلا در جریان بازی نبود و در نهایت جایش را به ساموئل داد.

سیاوش اکبرپور

وقتی توپ در خط دفاع پرسپولیس بود، سعی می کرد پرش انجام دهد اما حتی یک توپ هم نگرفت. بعد از گرفتن اخطار هم دیگر در درگیری ها شرکت نمی کرد. در کل سانترهای بی هدف زیادی انجام می داد. حضور 90 دقیقه ای و اخراج نشدنش جزو نکات عجیب بازی بود.

امین منوچهری

کاری که او به عنوان یک مهاجم تخصصی نتوانست انجام دهد را عمران زاده در معدود دقایق حضورش در محوطه جریمه پرسپولیس بهتر و کامل تر انجام داد. او کاملا تحت تاثیر جو بازی بود و در جریان بازی گم شده بود.

جی لوید ساموئل

صددرصد حرکات و پاس هایش صحیح بود. البته با توجه به اینکه در پست تخصصی اش به کار گرفته نمی شود، انتظار تاثیرگذاری زیادی از او نمی رود.

رودریگو توزی


به جای زندی به میدان آمد و به نظر می رسید مثل او از جریان بازی محو شود اما چند پاس در عمق خوب و یک ضربه به سمت دروازه داشت.


ویدیو : نفر به نفر با ستاره های متوسط در دربی