نظر ناجا درباره مجوز دادن به موتورهای سنگین : رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ...


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی ارسال مجوز به هرگونه از موتورهای سنگین را مشمول تصمیم گیری مراجع ذیربط دانست. خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی ارسال مجوز به هرگونه از موتورهای سنگین را مشمول تصمیم گیری مراجع ذیربط دانست.

 سردار دکتر اسکندر مومنی در حاشیه چهارمین دوره از مسابقات موتورسواری سرعت که به مناسبت هفته ناجا در پیست موتورسواری آزادی برگزار شد، گفت: این دوره از مسابقات نیز با همکاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار شده و هدف از آن این بود که جوانان و شهروندان بدانند که پلیس مخالف هیجان و سرعت نیست اما این هیجان باید در محل مناسب خود که پیست موتورسواری است تخلیه شود و خیابان جای آرامش و قانون‌مداری است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه هیجان و لذت بردن از سرعت یک نیاز فکری درون بشر است خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا در تمام شهرهای کشور میادین و مکان‌هایی برای رقابت های اینچنینی سرعت به وجود بیاید تا علاوه بر اینکه امکان تخلیه هیجان جوانان مهیا شود رانندگی در شهر نیز آرامش بیشتری بیابد.

وی استقبال مردمی از این دوره از مسابقات را بیش از سه دوره قبل برشمرد و گفت: پلیس به برگزیدگان این مسابقات در کلاس های مختلف جوایزی را اهدا کرد.

رییس پلیس راهور ناجا در پاسخ به پرسشی درباره شایعات مطرح شده پیرامون اعطای مجوز به موتورهای سنگین اظهار کرد: پلیس تنها مجری قانون است و در این خصوص برابر تصمیم گیری مراجع ذیربط عمل خواهد کرد و همکاری های لازم را خواهد داشت.

مومنی درباره دیگر برنامه‌های پلیس در هفته ناجا نیز اظهار کرد: پلیس راهور از جمله بخش‌های پلیس است که دارای بیشترین ارتباط با مردم است و درواقع همواره طرح های بسیاری در طول سال از سوی پلیس راهور انجام می‌شود اما در هفته ناجا برنامه های زیادی را پیش بینی کرده‌ایم که از جمله آن می‌توان به مسابقات دوچرخه سواری کوهستان ، طرح روز بی حادثه، برنامه تقدیر از طلایه داران فرهنگ ترافیک و ... اشاره کرد.

مومنی در پایان از حضور اصحاب رسانه برای پوشش برنامه های این نیرو قدردانی کرد و افزود: رسانه‌ها نقش مهمی در همکاری با پلیس راهور و فرهنگ سازی ترافیکی داشته اند و این موضوع چیزی نیست که آن را تنها در مقابل خبرنگاران بگویم بلکه همواره و در غیاب خبرنگاران نیز به آن اشاره کرده‌ام.


ویدیو : نظر ناجا درباره مجوز دادن به موتورهای سنگین