نظر عجیب یک روحانی هندی درباره تجاوز! : اظهارنظر آسارام باپو، یک روحانی درباره ...


اظهارنظر آسارام باپو، یک روحانی درباره این پرونده، به آتش خشم معترضان دامن زد و تظاهرات همزمان با جلسه دادرسی نیز ادامه یافت. انتخاب: دادگاهی در دهلی نو، پایتخت هند روز دوشنبه بررسی پرونده جنجال آفرین پنج مرد متهم به تجاوز گروهی را آغاز کرد.

 با این همه اظهارنظر آسارام باپو، یک روحانی درباره این پرونده، به آتش خشم معترضان دامن زد و تظاهرات همزمان با جلسه دادرسی نیز ادامه یافت.

وی ضمن مسوول دانستن قربانی در وقوع تجاوز گروهی که دختری ۲۳ ساله بود و پس از روز‌ها بستری در بیمارستان جان داد، گفته است که این دختر «باید با خواهش و درخواست، مجرمان را متوقف می ساخته است.»

آسارام باپو تصریح کرده است که «یک دست صدا ندارد و این دختر هم به اندازه مجرمان مقصر است.»

طرح این عقیده در حالی است که حتی اکثر وکلای دادگستری نیز از پذیرش وکالت متهمان این پرونده سر باز زده و پس از اعلام وکالت از سوی دو وکیل مدافع، روز سوم ژانویه هم صنفی‌های آنان به خیابان‌ها آمدند و به اعتراض پرداختند.

جلسات آتی این دادگاه به صورت غیرعلنی برگزار می‌شود. قربانی این پرونده دانشجوی رشته فیزیوتراپی بوده که دو هفته پیش از این در یک اتوبوس مورد تجاوز گروهی قرار گرفته و بشدت مضروب شده بود. گفته می‌شود که تجاوزگران وی را برهنه در خیابان‌‌ رها کرده بودند.


ویدیو : نظر عجیب یک روحانی هندی درباره تجاوز!