نظر ذاکر اهل بیت در مورد «سیانور» : عبدالرضا هلالی، ذاکر اهل بیت در مورد فیلم ...


عبدالرضا هلالی، ذاکر اهل بیت در مورد فیلم سیانور گفت: به نظرم این اثر جزو آثارى است در جشنواره، که نمایندگى جریان «جوانان مؤمن و انقلابى» به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب را برعهده داشت و این خود تبریکى ویژه دارد. عبدالرضا هلالی: «سیانور» نماینده جوانان مومن انقلابی در جشنواره فیلم فجر بود

خبرگزاری فارس: عبدالرضا هلالی، در صفحه شخصی خود در مورد فیلم "سیانور" ساخته بهروز شعیبی چنین نوشت:

با سلام

ضمن احترام...

در آخرین روز جشنواره فیلم فجر در برج میلاد موفق شدم فیلم سینمایى "سیانور" رو به تماشا بنشینم. پرداختن به موضوع و حادثه اى مهم از تاریخ انقلاب اسلامى که مورد غفلت واقع شده بود.

تاریخ انقلابى که قطع الیقین نسل جوان ما دوست دارد راجع به آن بداند؛قصه خوب و روان همراه با یک ساخت خوب سینمایى و بازى باورپذیر تیم بازیگری... بایستى تبریک بگم به برادر عزیزم سید محمود رضوى بخاطرِ:

-اول: جسارت در پرداختن به چنین موضوعاتی و پذیرش ریسک کارى که سالخورده هاى این حوزه تا به حال به هر علتى به آن نپرداخته اند.

 _دوم: تشکیل یک تیم جوان به کارگردانى بهروز شعیبى خوش ذوق و دغدغه مند که فراز هاى مهم دهه پنجاه را به تصویر کشیده. این جوانى مایه مباهات است آنهم در رابطه با موضوعى که سالها از آن فاصله گرفته ایم.

 _سوم:به نظرم این اثر جزو آثارى است در جشنواره، که نمایندگى جریان "جوانان مؤمن و انقلابى" را به تعبیر "رهبر فرزانه انقلاب" برعهده داشت و این خود تبریکى ویژه دارد.

نکته اى هم با رفقاى هیئتى دارم، وظیفه ما علاوه بر تعظیم شعائر حضرت‌سیدالشهداء علیه السلام، بالا بردن بینش مان است تا نوکر و خدمتگزار فهیم و با بصیرتى باشیم.

در آخر میشه درس تاریخى از فیلم رو به هم یادآورى کنیم ؛خطر انحراف از دین براى به ظاهر، دیندارترین انسانهاى مبارز! با یک خطا و انحراف و تبدیل اون ها به انسانهایى بی دین و ملحد ...

توفیق نشد فیلم "بادیگارد" آقاى "حاتمى کیای بزرگ" و فیلم "ایستاده در غبار" آقای محمدحسین مهدویان رو ببینم، امّا از راه دور دستان مبارکشون رو مى بوسم و بهشون خدا قوّت و خسته نباشید عرض میکنم.


ویدیو : نظر ذاکر اهل بیت در مورد «سیانور»