نظر دایی درباره تقلید کنندگان صدای وی : علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با ...


علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: قبل از هر چیز باید برد غرو‌رآمیز تیم ملی را تبریک بگویم. بازی با کره یکی از بهترین بازی‌های تیم ملی بود بخصوص در نیمه دوم که نمایش خوبی داشتیم. خبرگزاری فارس: علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: قبل از هر چیز باید برد غرو‌رآمیز تیم ملی را تبریک بگویم. بازی با کره یکی از بهترین بازی‌های تیم ملی بود بخصوص در نیمه دوم که نمایش خوبی داشتیم.

 وی درباره دیدار فردا عنوان کرد: فردا با پرسپولیس بازی داریم که تیم بزرگی است. این تیم همیشه بزرگ بوده، هست و خواهد بود. پرسپولیس دارد خودش را پیدا می‌کند و روز به روز بهتر می‌شود. این تیم در دو بازی آخرش نشان داد خیلی بهتر از قبل شده و روند رو به جلویی دارد. بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم.

دایی ادامه داد: 3 امتیاز بازی فردا ما را به بالای جدول می‌چسباند. تمرینات خوبی انجام دادیم و انشاءالله خدا حق را به حقدار برساند و هر تیمی که بهتر بازی کرد نتیجه بگیرد.

سرمربی اسبق تیم ملی تصریح کرد: اما و اگر در فوتبال زیاد است. خدا را شکر می‌کنم که تا الان نتایج بدی نگرفتیم. با توجه به امکاناتی که باشگاه در اختیار ما گذاشته و تمرینات خوبی که داشتیم تیم ما توانسته امتیازات لازم را بگیرد و اگر اتفاقات خاصی رخ ندهد در این فصل حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

دایی در مورد اینکه برخی از اشخاص در برنامه‌های خاص ادای او و سایر بزرگان را در می‌آورند و بزرگان فوتبال را تمسخر می‌کنند گفت: بزرگ بودن چنین تبعاتی دارد بخصوص در کشور ما که دنبال مسائل دیگر هستیم و چشم دیدن آدم‌های بزرگ را نداریم. در کشورمان مشکلات زیادی داریم و باید به مشکلات برسیم اما یک آدم که شناخته شده هم هست چنین کاری را می‌کند و به ما هم بر نمی‌خورد. بزرگ بودن تاوان دارد و باید تاوانش را داد؛ مخصوصا در این مملکت.

وی ادامه داد: مسائل ساده را نمی‌توانیم حل کنیم و چنین مسائلی هم پیش می‌آید. طنز با مسخره کردن فرق می‌کند. طنز، آدم‌ها را می‌خنداند اما اینکه لودگی کنیم و دیگران را به سخره بگیریم درست نیست. به این چیز‌ها عادت کرده‌ایم، قانونی نیست و کاری نمی‌شود کرد. البته می‌شود کار کرد اما وقتش را ندارم که صرف آدم‌های لوده و احمق کنم. اگر بخواهیم چنین کاری کنیم نباید زندگی کنیم.
 
دایی خاطرنشان کرد:‌ نباید وقتم را صرف آدمی کنم که یکی از آنها سرباز فراری است و نمی‌توانند این سرباز فراری را در جایگاهش قرار دهند. آیا بچه‌های مردم که نمی‌توانند برنامه اجرا کنند باید سربازی بروند و دنبال هزار چیز باشند؟

 نان‌آور خانه باید به سربازی برود اما یک لوده که وقتی در زندگی شخصی‌اش وارد می‌شوی متوجه می‌شوی وجود چنین آدم‌هایی برای جامعه مضر است و از سربازی هم فرار کرده هر کاری می‌کند. او را می‌گیرند و می‌برند اما دوباره فرار می‌کند. نیروهای نظامی نمی‌توانند این آقا را بگیرند و به خدمت ببرند.دایی چه می‌خواهد بکند؟


سرمربی پیشین پرسپولیس عنوان کرد: بگذارید این آدم‌ها همین گونه حال کنند و چنین مسائلی در کشورمان اجرا شود. بعضی وقت‌ها از سایه‌مان هم می‌ترسیم اما بعضی وقت‌ها هر کسی هر کاری دوست دارد می‌کند.

آیا نمی‌دانند این سرباز فراری کجا برنامه اجرا می‌کند؟ چرا یک نفر نمی‌گیرد و او را به سربازی ببرد. سربازی فقط برای قشر محروم است و افرادی که کسی را ندارند باید به سربازی بروند. ما لیسانس گرفتیم و به خدمت سربازی رفتیم. بهتر است مسئولان اینها را جواب دهند نه علی دایی.


ویدیو : نظر دایی درباره تقلید کنندگان صدای وی