نظر حسن روحانی درباره طرح «عفاف و حجاب» :   اخبار اجتماعی - نظر حسن روحانی ...



عفاف و حجاب , حجاب و عفاف , هفته عفاف و حجاب

 

اخبار اجتماعی - نظر حسن روحانی درباره طرح «عفاف و حجاب»

میرباقری درباره نظر رئیس جمهور در خصوص طرح عفاف و حجاب گفت: اعمال نظری که رئیس جمهور در خصوص این طرح کرده است این بود که طرح عفاف و حجاب در یک ایستگاه آخر نماند و خلاصه نشود بلکه این طرح چند ایستگاه قبل دارد که این ایستگاه‌ها کارهای مختلف تبلیغاتی، فرهنگی، آموزشی است که باید به سرانجام برسد.

سیدمرتضی میرباقری قائم‌مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی درباره طرح‌هایی که وزارت کشور در امور اجتماعی در حال اجرا دارد اظهار داشت: مجموعه طرح‌ها از جمله عفاف و حجاب و لباس فرم برای کارمندان و دانشجویان در مسیر صحیح‌تر و با قوت و قدرت بیشتری به پیش خواهد رفت.

وی درباره طرح عفاف و حجاب در کشور افزود: این طرح یک قانون است که در شورای  عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده و به یک سری از دستگاه‌های ذیربط واگذار شده است و نهایتاً از وزارت کشور در خواست کرده‌اند که این طرح را پیگیری کنند.

میرباقری درباره نظر رئیس جمهور در خصوص طرح عفاف و حجاب اظهار داشت: اعمال نظری که رئیس جمهور در خصوص این طرح کرده است این بود که طرح عفاف و حجاب در یک ایستگاه آخر نماند و خلاصه نشود بلکه این طرح چند ایستگاه قبل دارد که این ایستگاه‌ها کارهای مختلف تبلیغاتی، فرهنگی، آموزشی است که باید به سرانجام برسد.

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی افزود: با مجلس و هیئت دولت مذاکرات و جلساتی در خصوص این طرح داشته‌ایم که همه به توافق رسیدند این طرح با قوت و قدرت بیشتری البته در مسیر بسیار صحیح‌تری پیش رود.

اخبار اجتماعی - فارس

 


ویدیو : نظر حسن روحانی درباره طرح «عفاف و حجاب»