نظارت بر قلب و سلامتی با هدفون‌های بی‌سیم :   اخبار علمی - نظارت بر قلب و سلامتی ...



هدفون بیتس , هدفون , سلامتی

 

اخبار علمی - نظارت بر قلب و سلامتی با هدفون‌های بی‌سیم

گوشی‌های‌ هدفون‌ بی‌سیم «نبض ورزشی» بر ضربان قلب نظارت کرده و مجهز به نوعی برنامه سلامتی هستند.

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این گوشی‌ها در فیبر کربنی احاطه شده‌اند و برای متصل‌شدن به ابزار تلفن همراه به هیچ سیمی نیاز ندارند زیرا با استفاده از بلوتوث متصل می‌شوند. این هدفون‌ها مجهز به یک میکروفون و یک کنترلگر برای نواختن کنترل صدای موسیقی و برقراری تماس هستند.

این سامانه از یک میکرو یواس‌بی برای شارژ استفاده می‌کند و زمانی که کاملا شارژ شده، 240 ساعت حالت آماده به کار و پنج ساعت امکان صحبت‌کردن یا گوش‌دادن را ارائه می‌دهد.

شرکت Jabra اعلام کرده هدفون‌های ابداعی با «فناوری صدای دیجیتال شرکت دولبی» ساخته شده‌اند و «برنامه صدای» آن‌ها به کاربران امکان ایجادکردن و بروزکردن فهرست موسیقی، به اشتراک‌گذاشتن موسیقی و تنظیم صدا را بنا بر ترجیحشان می‌دهد.

افراد می‌توانند با استفاده از برنامه «زندگی ورزش» تمرینات ورزشی خود را طراحی، رهگیری و ارزیابی کنند. این برنامه نوعی مربی صوتی زمان‌ واقعی را بر اساس ترجیحات کاربر ارائه می‌دهد و کاربران می‌توانند بر اساس فاصله، زمان یا کالری‌های سوخته، اهدافی را برای خود تعریف کنند، توانایی آئروبیک‌شان را بیازمایند و سطوح ضربان قلب خود را برای بهینه‌کردن تمریناتشان سازگار کنند.

برنامه «زندگی ورزشی» اطلاعات ضربان قلب را رهگیری می‌کند و این اطلاعات از طریق مانیتور ضربان قلبی ارائه می‌شوند که در خود هدفون‌ها تعبیه شده است.

سامانه جدید با بهای 199 دلار در دسترس خواهد بود. 

اخبار علمی - ایسنا

 


ویدیو : نظارت بر قلب و سلامتی با هدفون‌های بی‌سیم