نشست خبری فرهاد دانشجو و چند نکته؟ : نشست خبری فرهاد دانشجو و چند نکته؟ فرهاد ...



نشست خبری , سیگار کشیدن مهران مدیری در نشست خبری , نشست خبری مهران مدیری

نشست خبری فرهاد دانشجو و چند نکته؟

فرهاد دانشجو که این روزها اخباری درباره احتمال عزل و برکناری‌اش از ریاست دانشگاه آزاد مطرح است، عصر روز گذشته در غیاب خبرنگاران برخی رسانه‌ها از جمله خبرگزاری دانشجویان ایران اقدام به برگزاری نشستی با محوریت احتمال عزلش کرد.

به گزارش ایسنا، نشست خبری دانشجو در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، با حضور خبرگزاری‌های فارس، تسنیم، نسیم و آنا، باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه خبر، واحد مرکزی خبر، روزنامه فرهیختگان و در غیاب سایر رسانه‌های مرجع کشور از جمله ایسنا، مهر، ایرنا و ... برگزار شد.

این در حالیست که دانشجو از ابتدای حضور خود در این سمت که همین موضوع، خود با حاشیه‌هایی همراه بود، تاکید ویژه‌ای بر اطلاع رسانی مباحث دانشگاه آزاد و ارتباط خوب با رسانه‌ها داشت، اما به رغم این ادعا در طول 18 ماهی که وی بر صندلی ریاست تکیه داشت، تنها یک نشست خبری عمومی برگزار کرد که آن هم در نجف آباد و در حاشیه اجلاس روسای دانشگاه‌ها بود.

از سوی دیگر اقدام روابط عمومی دانشگاه آزاد در دعوت گزینشی رسانه‌ها در نشست خبری دوشنبه دانشجو این شائبه را دامن می‌زند که شاید او نمی‌خواسته سوالات و توضیحات خاصی از او پرسیده شود.

در عین حال دانشجو در نجف آباد و تنها نشست خبری عمومی‌اش، در پاسخ به گلایه خبرنگاران مبنی بر عدم ارتباط خوب مسوولان دانشگاه با رسانه‌ها، با تایید این موضوع مدعی شد که فردی آکادمیک است، دیدگاه سیاسی ندارد و سوالات سیاسی خبرنگاران یکی از دلایلی است که اقبال کمتری به رسانه‌ها دارد، که این اقدام دانشگاه آزاد و تفکیک رسانه‌ها برای حضور درنشست خبری به واسطه اختلاف دیدگاه‌ها نسبت به مسائل دانشگاه، کاملا با این ادعا منافات دارد.

دانشجو که در تنها نشست خبری عمومی‌اش در نجف‌آباد در طول 18 ماه ریاستش بر دانشگاه آزاد با تاکید برعدم وابستگی به صندلی ریاست دانشگاه آزاد، گفته بود که هر زمانی که هیات امنا تشخیص دهد فضا را برای حضور فرد بعدی باز می‌کند، در حالی اقدام به برگزاری نشست خبری بدون حضور خبرنگاران تمام رسانه‌های مرجع به فاصله کمتر از یک ماه با نشست پیشین خود کرد که تنها دو روز تا برگزاری جلسه فوق العاده هیات امنای دانشگاه آزاد باقی مانده است.

این در شرایطی است که در نشست دیروز دانشجو به رغم نبود هیچ نشانی از موضوع عزل فرهاد دانشجو در صورتجلسه‌ای که اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد برای تشکیل جلسه فوق العاده امضا کرده بودند، مساله جمع آوری امضا برای عزل وی مطرح می‌شود و حال باید دید که روزگار شیرین فرهاد در پرجمعیت ترین دانشگاه کشور تا پایان دوره چهار ساله حکمش ادامه خواهد یافت یا هیات امنای دانشگاه آزاد مستاجر جدیدی برای ساختمان خیابان پاسداران انتخاب خواهد کرد.

ایسنا

 

 


ویدیو : نشست خبری فرهاد دانشجو و چند نکته؟