نسل جدید ماسک های آلودگی هوا در ایران : اولین ماسک قابل استفاده مجدد و قابل ...


اولین ماسک قابل استفاده مجدد و قابل شخصی سازی در دنیا، طراحی شده برای کودکان و بزرگسالان، با بالاترین قابلیت فیلتر کردن ریزترین ذرات معلق هوا آلودگی روز افزون شهر های بزرگ جهان باعث شده تا ماسک های هوا نیز به موازات رشد تکنولوژی درجهان، دچار تغییر و تحول شوند تا جاییکه به تازگی ماسک هایی موسوم "توتوبوبو" وارد کشور شده اند که به دلیل ساختار جدید خود دارای قابلیت منحصر به فردی در فیلتر کردن ریزترین ذرات معلق هوا بوده و بر خلاف ماسک های کاغذی، درصد بسیار بالایی از آلودگی محیط را با فیلتر های خود جذب می کنند.

محصولات جدید ایران خودرو , ماشین جدید ایران خودرو , خودروهای جدید ایران خودرو

ماسک های موجود در بازار، بیشتر شبیه ماسک های دندانپزشکی و جراحی بوده و برخی از آن برای کاهش اثرات آلودگی هوا و تصفیه هوا استفاده می کنند. این ماسک ها که عموما کاغذی یا پارچه ای هستند، هیچ تاثیری در کاهش عوارض آلودگی هوا ندارند و حداکثر می توانند جلوی ذرات درشتی را که از مخاط بینی هم عبور نمی کند، بگیرند و در عمل فایده ای ندارند. ماسک‌های کاغذی به لحاظ اینکه آلاینده‌ها را از خود عبور می‌دهند به هیچ وجه توصیه نمی‌شوند و بهتر است از ماسک‌های از جنس فیبر و فیلتردار و ماسکی که دهان و بینی را بطور کامل پوشش دهد استفاده شود.

محصول جدید ایران خودرو , شرایط جدید ایران خودرو , ماسک آلودگی هوا

ماسک آلودگی هوای توتوبوبو، از جنس فیبر بدون لاتکس، سیلیکون، نئوپرن و پلاستیک بوده و اولین ماسک قابل استفاده مجدد و قابل شخصی سازی، فرم دهی یا تغییر سایز در دنیا است که برای کودکان و بزرگسالان طراحی و ساخته شده است.

توتوبوبو در مقایسه با ماسک های کاغذی دارای امتیازات ویژه ای است که از جمله آنها می توان به حداکثر حفاظت، راحتی و سهولت در استفاده، خنثی کردن یون های مثبت و آلوده کننده به دلیل وجود یون های منفی در فیلتر ماسک، فیلتر کردن كلیه ذرات معلق آلرژی زا از قبیل گرده های حساسیت زای گیاهان، مو و پر حیوانات، بوی نامطبوع و گازهای بودار، آنتی ویروس و آنتی باکتریال وجلوگیری از بیماری های واگیردار مانند ویروس انواع آنفولانزا اشاره کرد.

این ماسک سبک، حاوی بایوکوت حامل یون نقره ای آنتی بیوتیک است که محتویات این یون نقره ای باعث خاصیت ضدمیکروبی، آنتی باکتریال، و آنتی ویروسی ماسک های توتوبوبو درتمام مدت طول عمر خود شده و از رشد و تولید میکروبها کاملا جلوگیری می کند.

پژوهای جدید ایران خودرو , خودرو جدید ایران خودرو , محصول جدید رنو در ایران

توتوبوبو قابلیت شستشو با آب، فیلترقابل تعویض و بازیافت را داراست و در حال حاضر مردم اکثر شهر های آلوده جهان برای جلوگیری از ورود مونو اکسید کربن، سرب، اوزون، So2، No2  به دستگاه تنفسی خود از این نوع ماسک استفاده می کنند.

تمام فیلترهای توتوبوبو الکترو استاتیک بوده و برای محافظت در برابر ریز ترین گردوغبار، و ذرات معلق حتی با سایز کمتر از 2.5 میکرون بسیار موثر می باشد.

خودروهای جدید ایران , قیمت محصولات جدید رنو در ایران , قیمت محصولات جدید ایران خودرو

گزارش رویترز و بی بی سی از ماسک های توتوبوبو

با توجه به فناوری خلاقانه به کاررفته در ماسک های جدید توتوبوبو، ماسک شما کاملا روی صورتتان عایق خواهد شد. یکی از مهمترین فاکتورهای مهم و تایین کننده در یک ماسک میزان عایق بودن آن است که تا به امروز به علت عدم وجود دستگاه های اندازه گیری آن، نادیده گرفته میشد. تحقیقات صورت گرفته برروی مصرف کنندگان ماسک های N95 نشان میدهد که در 90% مواقع، آنها در تست عایق ماسک مردود شده اند. این نشان میدهد که در 90% مواقع، مصرف کنندگان ماسک بخاطر عدم عایق شدن کامل ماسک محافظت مورد انتظار را از ماسک نخواهند گرفت.

همچنین به منظور عایق کردن کامل ماسک روی صورت و غیرقابل نفوذ ساختن صد در صد آن، ماسک های توتوبوبو با تکنولوژی انحصاری "رد آب"  قابلیت تغییر سایز و تغییر حالت جهت مدل صورت هر شخص را دارا هستند.

خوشبختانه این ماسک ها به تازگی توسط شرکت "آمیتیس تجارت ماندگار" وارد بازار ایران شده اند.

پژو جدید در ایران , ماشین های جدید ایران خودرو , شاسی بلند جدید ایران خودرو

فیلترهای توتوبوبو:

تمام فیلترهای توتوبوبو الکترو استاتیک بوده و بسیار موثر برای محافظت در برابرریز ترین گردوغبار، و ذرات معلق حتی با سایز کمتر از 2.5 میکرون میباشند.

زمان استفاده موثر از فیلترها به فاکتورهای متعددی مثل شدت و غلظت آلودگی، سرعت تنفس، گرما و رطوبت هوا، عوامل بهداشتی، و شرایط محیط زیست بستگی دارد.

تحریم های جدید آمریکا علیه ایران , محصولات جدید پژو در ایران , محصول جدید ایران خودرو h30

آمیتیس تجارت ماندگار
نماینده انحصاری تریابیوتی در ایران

ماشینهای جدید ایران خودرو , لیست مشاغل جدید و پردرآمد ایران , لباس جدید المپیک ایران   

 

تماس مستقیم
۸۸۰۵۱۳۴۷ - ٠٢١


تلفن: 8-88051347 - 021

اطلاعات بیشتر و سفارش آنلاین:
www.amitisco.com


ویدیو : نسل جدید ماسک های آلودگی هوا در ایران