نسخه 3 بعدی تایتانیک پرفروش ترین فیلم هفته : نسخه سه بعدی فیلم معروف «تایتانیک» ...


نسخه سه بعدی فیلم معروف «تایتانیک» به کارگردانی جیمز کامرون روز چهارشنبه در اولین روز نمایش خود در آمریکا و کانادا توانست فروش چهار میلیون و 700 هزار دلاری را به دست آورد تا پرفروش ترین فیلم میانه هفته نام بگیرد. هفت صبح: نسخه سه بعدی فیلم معروف «تایتانیک» به کارگردانی جیمز کامرون روز چهارشنبه در اولین روز نمایش خود در آمریکا و کانادا توانست فروش چهار میلیون و 700 هزار دلاری را به دست آورد تا پرفروش ترین فیلم میانه هفته نام بگیرد.

پرفروش ترین فیلم های ایرانی , پرفروش ترین فیلم های 2016 , پرفروش ترین فیلم های ایرانی 95

 نسخه سه بعدی این فیلم برگرفته از فیلم موفق و برنده اسکار سال 1997 است که «کیت وینسلت» و «لئوناردو دی کاپریو» در آن نقش آفرینی داشتند. به گزارش هالیوود ریپورتر، کمپانی پارامونت توزیع این فیلم را در آمریکای شمالی برعهده دارد که هم اکنون در 2600 سالن روی پرده رفته است و کمپانی فاکس نیز در خارج از آمریکا ساخته جدید جیمز کامرون را به نمایش در خواهد آورد.

انتظار می رود مجموع فروش سه روز منتهی به روز جمعه نسخه سه بعدی «تایتانیک» به 30 میلیون دلار برسد. این در حالی است که جیمز کامرون این نسخه سه بعدی را با هزینه 18 میلیون دلاری ساخته است. نسخه اصلی فیلم «تایتانیک» موفق به کسب فروش بی نظیر یک میلیارد و 800 میلیون دلار شد و تا یک دهه عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای جهان را در اختیار داشت.


ویدیو : نسخه 3 بعدی تایتانیک پرفروش ترین فیلم هفته