نسخه جادویی برای آرایش ملایم : آیا تا به حال به این فكر كرده‌اید که وقتی می‌خواهید ...


آیا تا به حال به این فكر كرده‌اید که وقتی می‌خواهید به سینما بروید چه آرایشی مناسب این مكان است!
مجله زندگی ایده آل: آیا تا به حال به این فكر كرده‌اید که وقتی می‌خواهید به سینما بروید چه آرایشی مناسب این مكان است! خیلی وقت است در خیابان‌ها صورت‌هایی دلنشین و واقعی نمی‌بینیم و متاسفانه خانم‌ها در ایران چهره‌های‌شان را پشت نقاب سنگینی از آرایش و عمل زیبایی پنهان می‌كنند.

ما باید سعی كنیم طبیعی بودن صورت را در كشورمان جا بیندازیم و یاد بگیریم هر مكانی آرایش مخصوص خود را دارد. از نظر كارشناس آرایشگری ما برای رفتن به سینما، میكاپ كردن لازم نیست ولی طبق عادت اشتباه خانم‌های ایرانی اگر اصرار به این كار دارید بهتر است آرایش فوق‌العاده لایت و ملایم باشد؛ نسخه‌ای كه ما در این صفحه به شما پیشنهاد می‌كنیم.

كرم‌پودر نزنید

آرایش ملایم , جذاب ترین آرایش برای خانم ها , ترفندی برای داشتن صورت زیبا و بدون آرایش

اگر این روزها تصمیم دارید با دوستان‌تان به سینما بروید و صورت‌تان جوش زده یا لكی در صورت دارید و دوست دارید صورت‌تان صاف نشان داده شود، می‌توانید از كرم‌پودرهای بسیار رقیق كمك بگیرید تا زیاد به چشم نیاید، درغیراین‌صورت   برای سینما رفتن احتیاجی به كرم‌پودر نیست .

سایه ممنوع

آرایش صورت ملایم و جذاب , ارایش ملایم برای بیرون , مدل آرایش صورت ملایم

برای سینما، سایه زدن را فراموش كنید. سعی نكنید برای زیباتر شدن، مسخره عام و خاص شوید. در همه جای دنیا سایه برای ‌مهمانی‌ها و عروسی‌ها استفاده می‌شود.  پس اگر دوست دارید زیبایی طبیعی خود را از دست ندهید فكر سایه زدن را از سرتان بیرون كنید.

لب‌ را برجسته نكنید

چند ترفند برای یک آرایش سریع , آرایش های مناسب برای مناسبت های تابستانی , آرایش خیره‌کننده برای روزهای زمستانی

اگر قرار است در سینما از رژلب استفاده كنید پیشنهاد ما به شما برق لب به رنگ رژگونه است. رنگ رژلب می‌تواند آرایش را پررنگ‌تر یا كمرنگ‌تر نشان دهد و مسلما این را می‌دانید كه سینما جایی برای رژلب‌های پررنگ نیست و بهتر است از رنگ‌های ملایم‌تری استفاده كنید.

ابروها را پر كنید

آرایش مناسب برای هر رنگ پوست , بهترین آرایش برای داشتن مدل ابرو پهن , برای اینکه آرایش صورت پاک نشه

با ابروهای خالی و نامرتب به سینما نروید. اگر قسمتی از ابروهای‌تان خالی است و احتیاج به پر كردن دارد با سایه‌ای ملایم و همرنگ موهای‌تان جاهای خالی را پر كنید، ولی نه به صورت مصنوعی.

خط‌چشم پهن اصلا

نکاتی برای داشتن یک آرایش زیبای عربی , آرایش مناسب برای پوست های تیره و سبزه ,  12 توصیه برای زیبایی بدون آرایش

گاهی وقت‌ها خط‌چشم می‌تواند در زیبایی چشم‌های شما تاثیر بسزایی داشته باشد. اگر می‌خواهید چشم‌های‌تان از بی‌حالی دربیاید، از خط‌چشم باریك استفاده كنید، همچنین بهتر است به جای خط‌چشم مشكی از قهوه‌ای استفاده كنید چون چشم‌ها را جذاب‌تر نشان می‌دهد و كمتر به چشم می‌آید.

رژ گونه  در سینما

آرایش صورت برای موهای مشکی , ترفندهایی برای آرایش چشم بادوام تر , ترفندهایی برای آرایش

پیشنهاد می‌كنیم برای رفتن به سینما از زدن بیش از اندازه رژگونه جدا خودداری كنید. مبادا گونه‌های‌تان را قرمز و پررنگ كنید، اگر دوست دارید به صورت‌تان رنگ بدهید و گونه‌های‌تان نشان داده شود، رژگونه كمرنگ به شما كمك می‌كند تا گونه‌های‌تان به صورت طبیعی رنگ داشته باشند.


ویدیو : نسخه جادویی برای آرایش ملایم