نرم افرازی که محتوا پیامک را تشخیص میدهد : نرم افزار جدیدی برای تلفن های همراه ...


نرم افزار جدیدی برای تلفن های همراه طراحی شده است که می تواند محتوای پیامک های رسیده را قبل از اینکه توسط کاربر خوانده شوند تشخیص دهد. بدین ترتیب کلمات خصومت آمیز یا ناخوشایند به کاربر شوک وارد نخواهند کرد.



پادشا : نرم افزار جدیدی برای تلفن های همراه طراحی شده است که می تواند محتوای پیامک های رسیده را قبل از اینکه توسط کاربر خوانده شوند تشخیص دهد. بدین ترتیب کلمات خصومت آمیز یا ناخوشایند به کاربر شوک وارد نخواهند کرد.

به گزارش پادشا، این نرم افزار اندروید که Stress@Work نام دارد، در دانشگاه پورتموث ساخته شده است.

این نرم افزار پیامک ها را بر اساس محتوا به سه رنگ سبز، آبی، و قرمز دسته بندی می کند تا کاربران با دیدن رنگ پیامک خود را برای روبرو شدن با محتوای آن آماده کنند. پیامک های خوشحال کننده به رنگ سبز، پیامک های منفی و استرس زا به رنگ قرمز، و پیامک های خنثی به رنگ آبی نمایش داده ی شوند.

لباسی که آلودگی هوارا تشخیص میدهد شیدانه , پیامک تشخیص گوشی قاچاق , نرم افزار پزشکی از طریق تنفس تشخیص بیماری میدهد

یکی از استادان این دانشگاه می گوید " هدف ما از طراحی این نرم افزار این بوده است که افراد از دریافت یک محتوای منفی آگاه شوند و بدین ترتیب بتوانند استرس خود را به بهترین نحو ممکن مدیریت کنند. چه در حال خواندن یک خبر نگران کننده از رسانه های اجتماعی باشیم، چه ایمیلی نگران کننده از رئیسمان دریافت کنیم، پیام ها به هر حال می توانند ما را عصبی و آشفته کنند و عملکرد ما را در طول روز تحت تاثیر قرار دهند. همانطور که پیام ها و خبرهای خوب می توانند ما را خوشحال و سرحال کنند."

به گزارش پادشا از آن جایی توانایی افراد در مدیریت استرس متفاوت است، هریک از کاربران می تواند این نرم افزار را طبق شخصیت خود تنظیم کند و محتوای مثبت یا منفی را با توجه به ویژگی های شخصی خود تعیین کند.


ویدیو : نرم افرازی که محتوا پیامک را تشخیص میدهد