نرخ تغذیه دانشجویی افزایش یافت/توزیع گوشت برزیلی در دانشگاه‌ها :   رییس صندوق ...



گوشت برزیلی , گوشت منجمد برزیلی , تغذیه بدنسازی برای افزایش حجم

 

رییس صندوق رفاه دانشجویان:

نرخ تغذیه دانشجویی افزایش یافت/توزیع گوشت برزیلی در دانشگاه‌ها

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم نرخ غذای دانشجویی در سال تحصیلی 91جدید را تشریح كرد.

كیوان مرادیان كوچك‌سرایی صبح امروز در نشست مطبوعاتی كه در محل صندوق رفاه دانشجویان برگزار شد، از افزایش نرخ تغذیه دانشجویی در سال جدید خبر داد و گفت: نرخ غذای كم‌هزینه در سال گذشته 290 تومان، متوسط 350 و پرهزینه 485 تومان بوده است كه این رقم امسال در رابطه با غذای كم هزینه به 350 تومان، غذای متوسط به مبلغ 485 تومان و غذای پر هزینه به مبلغ 590 تومان افزایش یافته است.

وی همچنین در خصوص قیمت صبحانه نیز گفت: نرخ وعده صبحانه 300 تومان تعیین شده است. همچنین قیمت غذای ناهار و شام نیز بر مبنای نوع غذا به دانشجویان ارائه خواهد شد.

به گفته وی، پیشنهاد شده است كه سه نوع غذا به دانشجویان ارائه شود.

وی خاطر نشان كرد: كلیه دانشجویان كه نمی‌توانند هزینه غذا را پرداخت كنند، می‌توانند تا 100 درصد از وام تغذیه استفاده كنند و 9 ماه پس از فراغت از تحصیل در اقساط 60 ماهه، وام خود را بازپرداخت كنند.

كوچك‌سرایی با بیان اینكه در نظر است كه امسال كیفیت غذای دانشجویی مطلوب‌تر از سال‌های گذشته باشد، در خصوص نوع گوشت غذای دانشجویی، گفت: عمده گوشت غذای دانشجویان برزیلی است كه تهیه بخشی از آن از طریق كمك به صندوق رفاه انجام می‌گیرد و در سال تحصیلی جدید، صندوق برنامه دارد با شركت‌های برزیلی تعاملی داشته باشد، تا گوشت با قیمت مناسب‌تری به دانشجویان ارائه شود.

وی خاطر نشان كرد: در حال حاضر صندوق رفاه 21 میلیارد تومان اعتبار تغذیه در بین دانشگاه‌ها توزیع كرده است.

وی با اشاره به 18 نوع وام دانشجویی تصریح كرد: بازپرداخت كلیه وام‌ها 9 ماه پس از فراغت تحصیلی و در اقساط 60 ماهه است و تنها بازپرداخت وام ودیعه مسكن متفاوت است كه دانشجویان باید از پایان تحصیلاتشان آن را بازگردانند.

كوچك‌سرایی در خاتمه تصریح كرد: بنا است كه در سال تحصیلی جدید 80 درصد دانشگاه‌ها خدمات تغذیه را به بخش خصوصی واگذار كنند./ایسنا

 


ویدیو : نرخ تغذیه دانشجویی افزایش یافت/توزیع گوشت برزیلی در دانشگاه‌ها