نخستین پیام "اسماعیل هنیه" در تویتر : "اسماعیل هنیه" از رهبران ارشد جنبش "حماس" ...



پیام رسان لبخند , پیام نور , دانشگاه پیام نور

"اسماعیل هنیه" از رهبران ارشد جنبش "حماس" برای نخستین بار، با نوشتن مطلبی بر روی تویتر، به پاسخگویی به کاربران تویتر از کشورهای مختلف پرداخت.

به گزارش العالم، از آن جا که "اسماعیل هنیه" در تویتر صفحه شخصی ندارد، برای پاسخگویی به کاربران از هشتگی تحت عنوان "#AskHamas" استفاده کرد که جنبش حماس، جمعه گذشته آن را ایجاد کرده بود.

اسماعیل هنیه، به مدت سه ساعت به سؤالات عربی و انگلیسی کاربران از کشورهای مختلف، پاسخ گفت.

در یکی از تویت های اسماعیل هنیه آمده است: حماس، جنبش مقاومت فلسطینی است که هدفِ آن، آزادسازی سرزمین فلسطین است، و این جنبش فقط ضد اسرائیل اشغالگر می جنگند.

وی گفت: جنبش حماس، با صلحی که آزادسازی سرزمینمان و احقاق حقوقمان را تضمین کند، مخالفتی ندارد.

هنیه با تاکید بر این که جنبش حماس با همه ملت ها، از جمله ملت های غربی در ارتباط است، خاطر نشان کرد: حماس به تندروی اعتقادی ندارد.

وی بار دیگر تاکید کرد که آشتی فلسطینی برای حماس، از اولویت برخوردار است و این جنبش در تلاش برای تحقق آشتی ملی در فلسطین است.

اسماعیل هنیه در پاسخ به یکی از کاربران تویتر که پرسیده بود "آیا حماس، آتش بس پنج ساله در برابر احداث فرودگاه بین المللی و بندر دریایی برای غزه را می پذیرد؟"، اظهار داشت: برخی از طرف های بین المللی، این پیشنهاد را مطرح کردند، جنبش حماس همچنان در حال بررسی این پیشنهاد است و پاسخی به آن نداده.

اخبار بین الملل - العالم

 


ویدیو : نخستین پیام "اسماعیل هنیه" در تویتر