نخستین نقاشی های کودکانه : نخستین نقاشی های فرزندان هیجان و شور عجیبی برای ...


نخستین نقاشی های فرزندان هیجان و شور عجیبی برای والدین به همراه دارد. آنها همه جا این طرح ها را با خود می برند و به همه نشان می دهند که کودک خردسال آنها چه طرح زیبایی به تصویر کشیده و هیجان خود را به اطرافیان هم منتقل می کنند.



پادشا: نخستین نقاشی های فرزندان هیجان و شور عجیبی برای والدین به همراه دارد. آنها همه جا این طرح ها را با خود می برند و به همه نشان می دهند که کودک خردسال آنها چه طرح زیبایی به تصویر کشیده و هیجان خود را به اطرافیان هم منتقل می کنند.

فارغ از اینها، دیدن خط‌خطی های هنرمندانه خردسالان که داستانی طولانی پشت آنها نهفته است، واقعا هیجان و لذت دارد. لازم نیست حتما پدر یا مادر باشید تا دیدن این نقاشی ها و شنیدن داستان هایشان جذبتان کنند. به طور مثال، وقتی روی یک کاغذ دو تا خط افقی آبی با یک نقطه قرمز در میان آن می بینید و کودک به شما می گوید، این دریا است و یک ماهی قرمز داخل آن زندگی می کند. از این هم تخیل زیبا و واقعی لذت می برید.

1. آدم عصبانی با ناف

نقاشی کودکانه , نقاشی کودکانه فانتزی , نقاشی کودکانه گل

این نقاشی را «بِلا» 4 ساله کشیده و خودش در توضیح این اثر می گوید: «او کمی عصبانی است و ناف هم دارد.»


2. سر بهتر

نقاشی پاییز کودکانه , نقاشی های کودکانه , نقاشی ماهی کودکانه

این نقاشی را «کوپر» 4 ساله کشیده است. شکل دایره‌مانند کنار این آدم سری است که اول برای او در نظر داشته اما خوب نشده و سر و بدن دیگری ترسیم کرده است.


3. صورت خندان

عکس نقاشی کودکانه , نقاشی گوسفند کودکانه , عکس نقاشی داستانهای کودکانه

این نقاشی را «گریس» 3 ساله در طول سفر در ماشین کشیده است. این نخستین تلاش او برای به تصویر کشیدن انسان است و دیدن این نقاشی برای پدر و مادرش هیجان بسیاری به دنبال داشته است.


4. فرار مامان

نقاشی کودکانه پاییز , نقاشی کودکانه از پاییز , نقاشی های خلاقانه کودکانه با مدل اشیا

این نقاشی جالب و دوست داشتنی را «گرَدی» 3.5 ساله روی بشقاب کشیده است. او پس از خلق این اثر جالب آن را به مادرش نشان داده و گفته: «مامان این تویی که در حال دویدن هستی».


5. دیو و دلبر

نقاشی کودکانه ی زیبا , نقاشی کودکانه حموم کردن , نقاشی خروس کودکانه

«آلکس» 4.5 ساله که این نقاشی را کشیده است، توضیح می دهد در این نقاشی، شاهزاده خانم جایش امن است و غول بدجنس در بیرون قصر قرار دارد و نمی تواند به شاهزاده خانم آسیب برساند. خطوط موربی که در بالای صفحه مشاهده می کنید، کوه هستند.


6. میکی‌ماوس

نقاشی جغد کودکانه , نقاشی کودکانه راجع به پینگ پنگ , عکس نقاشی داستان های کودکانه

این تصویری که می بینید مثلا میکی‌ماوس است که «اریک» 3.5 ساله کشیده است. دامن قرمز، کفش های زرد و خال های زرد دامن این میکی موس بسیار جالب هستند و البته تا زمانی که خود اریک در مورد طرحش توضیح نداده بود، نمی توانستید تشخیص دهید این چیست.


7. راپونزل

چگونه نقاشی کودکانه و زیبا بکشیم , نقاشی کودکانه حمام , نقاشی کودکانه حمام کردن بچه

این نقاشی به دختری 4 ساله به نام «کیتی» تعلق دارد. خودش در توضیح این نقاشی می گوید: راپونزل در برج قصر خود است و آفتاب به او می تابد. این توضیح با این همه احساس از یک کودک 4 ساله کمی بعید و البته دوست داشتنی است.


8. دوستان

نقاشی کودکانه حموم , نقاشی اژدها کودکانه , نقاشی کودکانه روز جهانی کودک

این نقاشی را «الی» 4 ساله کشیده است. در این نقاشی او خود و دوستانش را به همراه معلمشان (شخصیت بلند قد و مو بلوند) به تصویر کشیده است. دختری که موهای قهوه ای و بلند دارد، خود الی است. دخترهای دیگر، الیز (موی بلوند)، لیلی (موی فرفری سیاه) و اِما (موی قهوه ای) هستند. جالب است که برای همه افراد ناف کشیده و در توضیحاتش نیز به آن اشاره کرده است.


9. حروف، روبات و سگ

نقاشی کودکانه همزن برقی , نقاشی های کودکانه با کاغذ رنگی , نقاشی ورزشی کودکانه

همه حروف و خط‌خطی های قرمز رنگی که می بینید مثلا حروف الفبای انگلیسی هستند که «هارلو» 2.5 ساله آنها را کشیده است. او در توضیح بقیه قسمت های نقاشی اش می گوید، لکه های سیاهی که در بالا می بینید روبات است. خط‌خطی های سبز رنگ در سمت چپ نیز سگ خانوادگی آنها است.


10. زرافه

نقاشی کودکانه درباره روستا , نقاشی کودکانه از تولی , نقاشی تخت بیمارستان کودکانه

این نقاشی را «هنری» 3.5 ساله در مهدکودک کشیده و اعلام کرده این یک زرافه است.


11. مامان

نقاشی کودکانه فلسطین , نقاشی , نخستین ثبت

این نقاشی را «جان» 3.5 ساله کشیده و می گوید تصویر مادرش است.


12. لاک پشت

قصه های کودکانه برای خواب , نقاشی گل , آموزش نقاشی

این تصویر را «لوگان» سه ساله کشیده است. این نقاشی با رنگ و انگشت انجام شده، کاری که لوگان بسیار به آن علاقه دارد.


ویدیو : نخستین نقاشی های کودکانه