نخستین سریال اینترنتی ایران رونمایی شد : نخستین سریال اینترنتی ایران رونمایی ...



نخستین سریال اینترنتی ایران رونمایی شد / «نفوذ» مجانی برای کاربران اینترنت 

کارگردان سریال «نفوذ» می گوید که با ساخت این مجموعه قصد داشته تا نمونه ایرانی یک سریال اینترنتی را تولید کند.

 

فروش اینترنتی ایران خودرو , فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو , خرید اینترنتی ایران خودرو

 

آرش تیمور‌نژاد کارگردان سریال «نفوذ» در گفت و گو با خبر آنلاین از رونمایی اولین سریال اینترنتی ایران خبر داد و گفت: «از بامداد روز چهارشنبه 10 آبان اولین قسمت سریال اینترنتی «نفوذ» به آدرس www. 3rial. tv در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.»

او در ادامه هدف از ساخت سریال اینترنتی را دسترسی ساده‌تر کاربران اینترنت به این سریال دانست و گفت: «تولید سریال اینترنتی سال‌ها است که در خارج از ایران متدوال است و کاربران با پرداخت مبلغی می‌توانند سریال‌های منتخب خود را بصورت اینترنتی مشاهده کنند.»

تیمور‌نژاد در ادامه گفت: «تاریخچه سریال‌های تلویزونی به سال 1995 برمی‌گردد، در این سال، شرکت Bullseye Art برای نخستین بار سریالی اینترنتی تولید کرد. سال‌ها گذشت تا اینکه بین سال‌های 2004 تا 2006، چند سریال اینترنتی مستقل موفق به کسب محوبیت شدند، یکی از شاخص‌ترین آن‌ها Red Vs. Blue بود. به هر حال کاربران اینترنت روز به روز بیشتر می‌شوند و من فکر کردم جای خالی سریال اینترنتی ایرانی خالی است و تصمیم گرفتم «نفوذ» را به عنوان اولین سریال اینترنتی ایرانی بسازم.» 

او در ادامه درباره طی کردن مراحل گرفتن مجوز این سریال اینترنتی گفت:«در حال حاضر ارگان خاصی برای دادن مجوز سریال اینترنتی وجود ندارد .اینگونه سریال ها نه فیلم سینمایی است و نه سریال تلویزیونی.بنابر این ما مجوز ساخت را از نیروی انتظامی گرفتیم و مجوز تاسیس سایت و بارگذاری سریال بر روی سایت را از وزارت ارشاد دریافت کردیم.»  

او ادامه داد: «از پایان سال 90 نگارش فیلمنامه را آغاز کردم و بعد وارد پیش تولید و ساخت مجموعه شدیم. قسمت اول سریال 10 آبان رونمایی شد. بینندگان سریال «نفوذ» می‌توانند سریال را هر یکشنبه و چهارشنبه در سایت ببینند و به فاصله یک روز یعنی دوشنبه و پنجشببه پشت صحنه سریال روی سایت قرار می‌گیرد.»

تیمور‌نژاد درباره مضمون این سریال نیز گفت: «بیشتر کاربران اینترنت در حال حاضر با خطر هک شدن و نبود امنیت در اینترنت مواجه هستند، و فکر کردم بهترین موضوعی است که می‌توان به آن پرداخت.»

کارگردان سریال «نفوذ» ادامه داد: «این سریال توسط امیر عطرچی تهیه شده است و قرار است  در 3 فصل ارائه شود و در حال حاضر فصل اول مجموعه را که شامل 10 قسمت است، آماده نمایش کرده‌ایم. فصل دوم در حال نگارش است و تصمیم داریم میزان استقبال و نظر مخاطبان را بسنجیم تا بر حسب آن تولید فصل دوم را آغاز کنیم.» 

نفیسه روشن، ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، امیر مهدی‌کیا، شراره دولت‌آبادی، فرامرز روشنایی، مرتضی کاظمی و رضا آحادی بازیگران سریال اینترنتی «نفوذ»هستند.

سایر عوامل ساخت سریال «نفوذ»عبارتند از: تهیه کننده: امیرعطرچی. نویسنده و کارگردان: آرش تیمورنژاد. مدیر تولید: وحیدمشاری. برنامه ریز: کاوه آذرآئین.

تصویربردار: مجیدگل سفیدی. صدابردار: امیر نوبخت. تدوین: آرش تیمورنژاد. موسیقی: امیدرهبران. چهره‌پرداز: هادی قالی خانی. صحنه و لباس: وحید جعفری. دستیار کارگردان: مریم یاوری، عکاس: اعظم صباغ. تدارکات: رضا تهیدست. صداگذاری: آرش پاکزاد. تیتراژ: علی علمی نیا. روابط عمومی: مجتبی فلاحی/خبرآنلاین

 


ویدیو : نخستین سریال اینترنتی ایران رونمایی شد