نخستین دختر بسیجی خلبان، فردا پرواز می كند :         سردار همدانی: نخستین ...



 

 

 

فوت دختر 15 ساله در پرواز کیش رشت , نخستین خلبان زن بدون دست , نخستین خلبان بدون دست در جهان

 

سردار همدانی:

نخستین دختر بسیجی خلبان، فردا پرواز می كند

تهران - فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینكه 'باشگاه هوایی بسیج به 10 فروند هواپیمای فوق سبك مجهز شده است'، خبر داد كه نخستین دختر بسیجی در سن 17 سالگی پرواز خود را روز دوشنبه انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار حسین همدانی روز یكشنبه در نشست خبری با خبرنگاران تاكید كرد: بیش از یكصد خلبان بسیجی تربیت كرده ایم كه كار خود را آغاز نموده اند.

وی افزود: بیش از 100 تكاور جنگ سایبری نیز تربیت كرده ایم و اینها وارد عمل شده و عملیات خود را آغاز كرده اند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در ادامه به نقش زنان در دوران دفاع اشاره كرد و گفت: اگر زنان در دوران دفاع مقدس حضور نداشتند، پیروزی حاصل نمی شد.

وی با بیان اینكه هفتاد دو و نیم درصد از شهدا دفاع مقدس بین سنین 15 تا 25 هستند، تاكید كرد: بیش از دو هزار شهید زیر دو سال و یك درصد شهداء نیز بالای 80سال هستند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ اظهار داشت: شهداء در این سنین نشان می دهد كه نبرد مقدس ما نبرد مردمی بوده است و همه مردم در دفاع مقدس شركت داشته اند.

سردار همدانی با بیان امام راحل با بسیج مردمی انقلاب را به پیروزی رساندند، خاطر نشان كرد: با تشكیل بسیج مردمی و بسیج مستضعفین انقلاب تثبیت شد و ده ها توطئه خنثی شد.

وی علم هسته ای را محصول و تلاش برادران بسیجی دانست و گفت: بسیجیان در عرصه سازندگی نیز نقش بزرگی ایفا كردند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: بسیجیان و مردم با بصیرت توانستند از مقابل تهاجم و شبیخون فرهنگی عبور كنند.

سردار همدانی دهه چهارم انقلاب را دهه جهاد علمی خواند و گفت: در چشم انداز 20 ساله باید در منطقه و خاورمیانه اول شویم و نشانه های آن امروز هویداست.

وی بسیج را فراتر از یك تشكل توصیف كرد و افزود: بسیج همه تشكل ها را پوشش می دهد و از همه ظرفیت ها می تواند استفاده كند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ یكی از تهدیدات دهه چهارم را جنگ نرم دانست و افزود: ما در جنگ سخت به توپ و تانك نیاز داشتیم اما برای مقابله با جنگ نرم به رسانه و سایبر نیاز داریم.

وی با بیان اینكه دفاع در جنگ نرم محكوم به شكست است، اظهار داشت: در جنگ نرم باید آفند كرد...../تحلیل:ایرنا


ویدیو : نخستین دختر بسیجی خلبان، فردا پرواز می كند