نخستین حریف بانوان فوتسالیست ایران : تیم ملی فوتسال بانوان ایران روز سه‌شنبه ...


تیم ملی فوتسال بانوان ایران روز سه‌شنبه در نخستین رقابت خود در جام جهانی مقابل پرتغال قرار می‌گیرد. خبرگزاری فارس: تیم ملی فوتسال بانوان ایران روز سه‌شنبه در نخستین رقابت خود در جام جهانی مقابل پرتغال قرار می‌گیرد.

جام جهانی فوتسال بانوان از سوم آذر به میزبانی گواتمالا آغاز می‌شود. در این دوره از مسابقات 8 تیم حضور دارند که در دو گروه 4 تیمی با هم رقابت می‌کنند و ملی‌پوشان ایران با برزیل، پرتغال و کاستاریکا همگروه هستند.

تیم ملی ایران باید در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها مقابل پرتغال قرار بگیرد که در 3 دوره عنوان نایب‌قهرمانی را یدک می‌کشد. این کشور نیز همانند دیگر حریف کشورمان در همه دوره‌های جام جهانی حضور داشته که از این 5 دوره 3 نایب‌قهرمانی، یک مدال برنز و یک عنوان چهارمی را در کارنامه ثبت کرده است. پرتغال همچنین در سال 2012 میزبان جام جهانی بود. دیگر حریف کشورمان برزیل خواهد بود که قدرتمندترین تیم طول تاریخ جام جهانی به شمار می‌رود. بعد از برگزاری مراحل مقدماتی 4 تیم به دور بعد صعود می‌کنند و باید دید با این حریفان بانوان ایرانی شانسی برای راهیابی به مرحله بعد دارند یا خیر. دیدار تیم‌های ایران و پرتغال ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

برنامه بازی‌های ایران به شرح زیر است:

سه‌شنبه - سوم آذرماه

* برزیل - کاستاریکا

* ایران - پرتغال

* اسپانیا - روسیه

* گواتمالا - ژاپن

چهارشنبه - چهارم آذرماه

* پرتغال - کاستاریکا

* ایران - برزیل

* ژاپن - اسپانیا

* گواتمالا - روسیه

پنجشنبه - پنجم آذرماه

* کاستاریکا - ایران

* پرتغال - برزیل

* روسیه - ژاپن

* گواتمالا - اسپانیا


ویدیو : نخستین حریف بانوان فوتسالیست ایران