نحوه فروش بلیت در داربی تهران : رییس سازمان لیگ از فروش بلیت الکترونیکی و عادی ...


رییس سازمان لیگ از فروش بلیت الکترونیکی و عادی برای داربی خبر داد و گفت:‌ پیش از داربی یادواره شهدای فوتبالیست ایلام برگزار می‌شود و یک آهنگ هم از مرتضی پاشایی پخش می‌کنیم. ایسنا: رییس سازمان لیگ از فروش بلیت الکترونیکی و عادی برای داربی خبر داد

مهدی تاج در حاشیه برگزاری بازی تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی اظهار کرد: ارزیابی من از تیم ملی جدای از هر نتیجه‌ای که مقابل کره به دست می‌آوریم، مثبت است.

وی درباره تمهیدات سازمان لیگ برای داربی نیز گفت: برنامه‌ها به خوبی پیش می‌رود. قرار است در روز داربی یادبودی داشته باشیم از شهدای ایلام. آن شهدایی که یک تیم فوتبال بودند و در زمین بازی می‌کردند و به خاطر بمباران همه یکجا شهید شدند. برنامه ویژه‌ای برای یادواره آن‌ها داریم.

تاج همچنین گفت: یک قطعه از مرتضی پاشایی هم پیش از داربی پخش می‌شود اما یک دقیقه سکوت نداریم.

وی با بیان اینکه در جریان موضوع ساختمان پرسپولیس و استقلال نیست، گفت: سرخ‌آبی‌ها شرایط سختی دارند که باید به آن‌ها کمک شود. حدود 20 میلیارد تومان باید به باشگاه‌های فوتبال از جمله پرسپولیس و استقلال تزریق شود که از این مبلغ 10 میلیارد مربوط به قسط اول صداوسیما است و مابقی را تبلیغات محیطی شامل می‌شود. الان وضع مالی باشگاه‌ها خوب نیست و در نیم فصل باید شرایط بهتر شود. خوشبختانه وزارت نفت مبلغی را به باشگاه نفت تهران کمک کرده است تا مشکلات این تیم کمتر شود.


ویدیو : نحوه فروش بلیت در داربی تهران