نحوه ست کردن لباس سورمه ای : شما را با راز پنهان در رنگی ساده اما پر کاربرد ...



شما را با راز پنهان در رنگی ساده اما پر کاربرد آشنا می‌کنیم! رنگ اصلی پیشنهادی ما سرمه‌ای است، اما قرار نیست در انتخاب لباس‌های‌تان صرفا سراغ این رنگ بروید. سرمه‌ای با تمام وقار و سادگی‌اش این خاصیت را دارد که در کنار رنگ‌های دیگر تبدیل به یک رنگ فانتزی، اسپرت و گاهی هم کاملا رسمی و باوقار شود. می‌بینید که تصیم‌گیرنده‌ نهایی شمایید و بس!

شیک و مجلسی!
نشاندن رنگ صورتی چرک در کنار رنگ سرمه‌ای به عنوان رنگ اصلی وقتی به کارتان می‌آید که قرار است از رنگ سرمه‌ای به ترکیبی کاملا رسمی و مجلسی برسید. ساده‌ترین راه برای رسیدن به ترکیب مجلسی با محوریت رنگ سرمه‌ای رفتن سراغ کیف و کفشی به رنگ صورتی چرک است. شما می‌توانید با استفاده از یک پارچه مات به رنگ صورتی چرک به عنوان کمربند، درست مثل آنچه در تصویر می‌بینید خلاقیت‌تان را به رخ بکشید!

 

نحوه ست کردن لباس زنانه , نحوه ست کردن لباس , نحوه ست کردن رنگ لباس مردانه


یک‌ انتخاب فانتزی
ترکیب سرمه‌ای با رنگ سبز وقتی به کارتان می‌آید که قرار است به یک ترکیب رنگ خوب، اما کاملا فانتزی برسید. وقتی خودتان را برای شرکت در یک مراسم رسمی‌ آماده می‌کنید هرگز به ترکیب‌رنگ سبز و سرمه‌ای فکر نکنید! این ترکیب رنگ برای مجالس نیمه‌رسمی مثل تولد یا دورهمی‌های دوستانه به کارتان می‌آید. در انتخاب رنگ زیورآلات می‌توانید غیر از رنگ سفید به رنگ طلایی هم فکر کنید البته اگر روی فانتزی شدن تاکید دارید بدون برو برگرد بروید سراغ گردنبند، گوشواره و حتی ساعت سبز رنگ!

نحوه ست کردن رنگ لباس , نحوه ست کردن لباس مردانه , اصول ست کردن لباس و نحوه انتخاب آن


ساده اما تاثیرگذار!
ترکیب رنگ سفید با تمام رنگ‌ها جواب می‌دهد و اتفاقا سرمه‌ای هم از این قاعده مستثنا نیست، بنابراین یکی از انتخاب‌های ساده و اتفاقا تاثیرگذاری که نباید از نظر دور کنید همین ترکیب سفید و سرمه‌ای است.

نحوه پاک کردن لکه روغن صنعتی از لباس , ست کردن لباس , نحوه خاموش کردن ویندوز 8


رنگ سفید شما را درشت‌تر از آنچه هستید نشان می‌دهد پس یادتان باشدبرای پوشاندن اختلاف سایز در قسمت بالاتنه و پایین‌تنه این رنگ را در قسمتی به کار بگیرید که باید بزرگ‌تر دیده شود.  به خاطر خاصیت فراگیر رنگ سفید یعنی هماهنگی با همه رنگ‌ها در ترکیب این رنگ با سرمه‌ای در انتخاب رنگ کیف و کفش و زیورآلات‌تان کاملا آزادید!

 

منبع : زندگی ایده آل

bartarinha.ir

 


ویدیو : نحوه ست کردن لباس سورمه ای