نحوه خدمت‌ رسانی شرکت‌واحد در 13 فروردین : شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در اطلاعیه‌ای ...


شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در اطلاعیه‌ای نحوه خدمت‌رسانی در روزهای 12 و 13 فروردین ماه را اعلام کرد. خبرگزاری مهر: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در اطلاعیه‌ای نحوه خدمت‌رسانی در روزهای 12 و 13 فروردین ماه را اعلام کرد.

در این اطلاعیه ضمن گرامیداشت روز 12 فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارایه خدمات شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به شهروندان، آمده است: این شرکت در 13 فروردین مقارن با روز طبیعت از ساعت 7 صبح، آماده انتقال شهروندان از میادین اصلی شهر به سمت بوستان های جنگلی سرخه حصار، بوستان ولایت، لویزان، توسکا و بوستان های بعثت، آزادگان، پامچال، شهید رجایی ، چیتگر، قائم، پردیسان، نصر، ارم، لاله، پلیس، نیاوران، جمشیدیه و مکان زیارتی بهشت زهراء «س» و بازگشت آنها در ساعت 17 به مبادی اولیه می باشد.ضمناً، اتوبوس های مسیر ویژه تندرو حدفاصل (میدان ولیعصر «عج ا...» - پایانه شهید افشار)، شهروندان را از ساعت 5:30 بامداد به سمت بوستان ملت جابجا خواهند کرد.

در خاتمه یادآور می‌شود با برنامه ریزی های صورت گرفته در این روز مقرر گردید، خطوط سامانه های اتوبوس های تندرو تقویت و مبادرت به جابجایی شهروندان در مسیرهای مربوطه می نمایند.


ویدیو : نحوه خدمت‌ رسانی شرکت‌واحد در 13 فروردین