نجف‌نژاد: شاید قلعه‌نویی دیگر نباشد : رئیس هیئت مدیره استقلال گفت: شاید امیر ...


رئیس هیئت مدیره استقلال گفت: شاید امیر قلعه‌نویی دیگر در استقلال نباشد اما حرمتش باید حفظ شود. خبرگزاری تسنیم: مقداد نجف‌نژاد درباره نتایج ضعیف تیم فوتبال استقلال در لیگ چهاردهم و شکست در دربی 80 اظهار داشت: قرار است هیئت مدیره فردا (دوشنبه) تشکیل جلسه دهد تا درباره فصلی که خوب نبود، تصمیم‌گیری شود. شرایطی فعلی رضایت‌بخش نیست اما گذشته‌ها،‌ گذشته و باید برای فصل آینده برنامه‌ریزی کنیم.

وی در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی گفته نجف‌نژاد اشرافی به مسائل فنی ندارد، تصریح کرد: نمی‌خواهم پاسخ قلعه‌نویی را بدهم. او سرمایه فوتبال است و پیش از این نیز گفته بودم که اگر بنا باشد قلعه‌نویی در استقلال نماند، باید شأن او حفظ شود. نباید همه چیز را فراموش کنیم و بدانیم نتایج بد برای تیم‌های بزرگ هم اتفاق افتاده است. مطمئن باشید کمتر پیش می‌آید که مثلا استقلال با نتیجه 4 بر یک از تراکتورسازی شکست بخورد.

رئیس هیئت مدیره استقلال افزود: باید در فصل جدید تیمی متفاوت را روانه مسابقات کنیم که انتظارات هواداران را برآورده کند. درست است که سال آینده در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نداریم اما باید تیمی در حد آسیا آماده کنیم که در شأن استقلال باشد.

نجف‌نژاد در واکنش به اظهارات شاهرخ بیانی مبنی بر اینکه هدف 10 بازیکن استقلال زمین زدن استقلال و قلعه‌نویی بود، به تسنیم گفت: این حرف را قبول ندارم و بازیکنان کم‌کاری نکردند. بضاعت استقلال در این فصل همین بود و همانطور که گفتم باید برای فصل آینده برنامه‌ریزی مناسبی را اتخاذ کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا صحبت‌های او به معنای تغییر در کادر فنی است، تصریح کرد: در جلسه فردا به این مسئله می‌پردازیم و تصمیم‌گیری می‌کنیم. تاکید می‌کنم که شاید قلعه‌نویی دیگر در استقلال نباشد اما حرمتش باید حفظ شود.


ویدیو : نجف‌نژاد: شاید قلعه‌نویی دیگر نباشد