نجف‌نژاد: بهترین گزینه را انتخاب می‌کنیم : عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید تیمش ...


عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید تیمش نباید دیگر افسوس فصل گذشته را بخورد و باید برای فصل بعد خودش را آماده کند. خبرگزاری ایسنا: مقداد نجف نژاد پس از جلسه هیات مدیره استقلال درباره محتویات این جلسه گفت: اول از هر چیزی از هو‌اد‌ا‌ران تشکر می‌کنم. ما یک فصل سخت را پشت سر گذاشتیم. باید آسیب شناسی می‌کردیم تا روندی را پیش‌رو بگیریم که نوید بخش روزهای خوب باشد. هو‌اد‌ا‌ران از ما در این فصل حمایت همه جانبه کردند و البته همه علاقمند بودند که استقلال نتیجه‌ بگیرد. اعتقاد داریم که دیگر نباید افسوس فصل گذشته را بخوریم و ان‌شا‌ء‌الله فصل آینده شکلی متفاوت داشته باشیم.

وی افزود: قرار است کارنامه مربیان داخلی و خارجی را در هیات مدیره بررسی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این جلسه حکم به برکناری قلعه‌نویی داده شده است، اظها‌ر کرد: ما درباره کلیات صحبت کرده‌ایم. تلاش ما روی انتخاب بهترین گزینه برای فصل بعد است. ما بنا داریم از بین مربیان داخلی و خارجی فردی که بهترین و کاملترین برنامه را دارد تا هفته‌ آینده انتخاب کنیم و آنچه به صلاح استقلال است را رقم بزنیم.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا از قلعه‌نویی هم برنامه می‌گیرید یا نه؟ گفت: قلعه‌نویی هم می‌تواند برنامه ارائه کند. ما با کسی مماشات نداریم و می‌خواهیم سال بعد استقلال خیلی خوبی را ببینیم. باید ضعف‌ها برطرف شود تا این اتفاق رخ دهد. به همین دلیل به بهترین برنامه رای خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوال که ماجرای مزایده چهارم و تلاش شخص خودش جهت جمع‌آوری امضا و لغو کردن مزایده چهارم به کجا رسید؟ گفت: من با توجه به حضور 10 ساله‌ام در استقلال نسبت به خیلی‌ها اشراف بیشتری به اوضاع این تیم دارم. استقلال کارخانه ای نیست که آن را واگذار کنید و شاید هم ورشکست هم شود. موضوع حساسی پیش‌روی ماست و باید موشکافانه با آن برخورد کنیم. نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته (یکشنبه) طرح دو فوریتی را برای این که مزایده چهارم نباشد برگزار کردند تا در صورت لغو مزایده چهارم از طرق دیگر واگذاری صورت بگیرد.

نجف نژاد ا‌ضافه‌ کرد‌: استقلال و پر‌سپولیس پر طرفدارترین و پر افتخارترین تیم‌های ایران هستند و باید آینده آنها تضمین شود. ما باید مطمئن باشیم که خریدار اهلیت لازم را دارد و توانایی لازم برای خرید امکانات فیزیکی را هم دارد. در این صورت فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی قطعا حامی واگذاری است.

وی خاطر‌ نشان کرد: از نظر ما برگزاری سه مزایده قبلی کافی بود و مزایده چهارم معنایی ندارد. ما با واگذاری مخالف نیستیم، اما این را در نظر بگیرید که این دو باشگاه مثل کارخانه نیستند. صاحب یک کارخانه اگر فوت کند آن کارخانه به ورثه‌اش می‌رسد اما در این راه این مساله دیده نشده است که اگر خریدار فوت کند چه اتفاقی رخ می‌دهد. شموشک نوشهر تیم خوب و پویایی بود، ولی آقای درویش که فوت کرد تنها نامش باقی‌ ماند. این نگرانی‌ها باعث می‌شود تا دقیق‌تر نگاه کنیم.


ویدیو : نجف‌نژاد: بهترین گزینه را انتخاب می‌کنیم