نجات دختر جوان از چنگال اراذل و اوباش : دختر جوانی كه توسط یكی از اراذل و اوباش ...


دختر جوانی كه توسط یكی از اراذل و اوباش اغفال شده و به یك خانه متروكه كشانده شده بود پس از 6 ساعت توسط ماموران سركلانتری چهارم نجات پیدا كرد. روزنامه اعتماد: دختر جوانی كه توسط یكی از اراذل و اوباش اغفال شده و به یك خانه متروكه كشانده شده بود پس از 6 ساعت توسط ماموران سركلانتری چهارم نجات پیدا كرد.

 هفته گذشته مردی 45 ساله به نام مهدی با مراجعه به سركلانتری چهارم اعلام كرد كه دخترش ربوده شده است.

وی به ماموران گفت: بعد از ظهر امروز دخترم به نام آیدا به كلاس زبان رفت و الان چهار ساعت از زمان همیشگی بازگشتش به خانه می‌گذرد كه هنوز مراجعت نكرده است و من احتمال می‌دهم كه ربوده شده است.

سرهنگ علی احمد نادری، سركلانتر چهارم پلیس پایتخت در این رابطه گفت: ماموران اطلاعات سركلانتری چهارم با توجه به حساسیت موضوع سریعا اقدامات گسترده خود را آغاز كردند و در تحقیق از مسوولان كلاس زبان و دوستان دختر مفقود شده متوجه شدند كه آیدا با پسری به نام امیر 25 ساله معروف به ماك كه یكی از اراذل و اوباش بنام منطقه نارمك است رابطه دارد و آخرین بار سوار بر خودروی وی شده است.

وی در ادامه افزود: با استفاده از بانك اطلاعات مجرمین و جمع‌بندی اطلاعات ماموران سریعا آدرس مخفیگاه امیر را پیدا كرده و در ساعت چهار صبح با اكیپ كامل عملیاتی به مخفیگاه متهم اعزام شدند كه ماموران وارد منزل شدند و با دستگیری امیر ماك، دختر جوان را از دستان این اوباش نجات دادند.

آیدا پس از رهایی از دستان امیر ماك به ماموران درباره علت واقعه بیان داشت كه در حال بازگشت به خانه از كلاس زبان بودم كه امیر با من تماس گرفت و گفت كه می‌خواهد مرا تا خانه برساند، من نیز به او اعتماد كردم و او من را به زور به منزل مجردی اش كشاند و قصد آزار مرا داشت كه ماموران سر رسیدند.


ویدیو : نجات دختر جوان از چنگال اراذل و اوباش