نتیجه مذاکرات در انتخابات مجلس دهم نقش تعیین کننده خواهد داشت : مشاور سیاسی ...



نتیجه انتخابات مجلس مشهد , نتیجه انتخابات مجلس دهم , نتیجه انتخابات مجلس دهم دور اول تهران

مشاور سیاسی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عامل مذاکرات در این انتخابات نقش تعیین کننده خواهدداشت و تحلیل بنده این است که سهم همسویان با دولت براساس شعار همدلی و همزبانی بیشتر خواهد بود.

غلامعلی رجایی مشاور سیاسی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه قطعاً مجلس آینده مجلس مهمی خواهد بود اظهار داشت: انتخابات آینده یک انتخابات متفاوت است.

وی افزود: عامل مذاکرات در این انتخابات نقش تعیین کننده خواهد داشت و تحلیل بنده این است که سهم همسویان با دولت براساس شعار همدلی و همزبانی بیشتر خواهد بود.

مشاور سیاسی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره قطب بندی انتخابات مجلس دهم نیز گفت: همه قطب‌ها و دسته‌های سیاسی حضور خواهند داشت البته باید این نکته را در نظر داشت که احمدی‌نژاد در این دسته بندی نیست و در سایه اصولگرایان در انتخابات حضور پیدا خواهد کرد. اصولگرایان نیز باید حالا حالاها تاوان دولت نهم و دهم را پس بدهند.

رجایی در پاسخ به این پرسش که آیا اگر فردا روزی روحانی نتوانست در اداره کشور موفق عمل کند اصلاح طلبان حاضرند تاوان دولت یازدهم را پس بدهند گفت: زمان بسیار باقی مانده باید ببینیم شرایط چگونه می‌شود.


  اخبار  سیاسی - فارس


ویدیو : نتیجه مذاکرات در انتخابات مجلس دهم نقش تعیین کننده خواهد داشت