نتایج هفته شانزدهم لیگ دسته اول : برتری تیم‌های فوتبال فجرسپاسی، پیکان، آلومینیوم ...


برتری تیم‌های فوتبال فجرسپاسی، پیکان، آلومینیوم اراک و مس کرمان، توقف ماشین‌سازی و شکست خانگی خیبرخرم آباد و صنعت نفت آبادان از مهمترین اتفاقات دیدارهای پایانی هفته شانزدهم لیگ دسته اول بود. خبرگزاری مهر: هفته شانزدهم از رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، عصر امروز دوشنبه با برگزاری۶ مسابقه به پایان رسید که در مهمترین بازی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در خانه خیبر خرم‌آباد به پیروزی ۲ بر یک دست یافت تا صدرنشینی در این رقابتها را ادامه دهد. خیبر هم با این باخت به رده هجدهم جدول سقوط کرد.

پیکان هم در خانه با ۲ گل از سد گیتی‌پسند اصفهان عبور کرد تا همچنان در رده دوم باقی مانده و نزدیکترین تعقیب کننده تیم فجرسپاسی باشد. پیکان بعد از ۴ هفته موفق به کسب پیروزی در لیگ دسته اول شد.

همچنین در تبریز تیم ماشین‌سازی از شکست خانگی برابر پارسه عبور کرد و برابر این تیم تهرانی به تساوی یک بر یک دست یافت. با این تساوی پارسه قعرجدول را به پاس تهران سپرد و خودش به رده نوزدهم رسید.

صنعت نفت آبادان هم در خانه با نتیجه ۲ بر یک مغلوب میهمانش مس کرمان شد تا این تیم کرمانی جایگاهش در رده چهارم را حفظ کند. همچنین آلومینیوم اراک هم با برتری ۳ بر صفر در زمین شهرداری اردبیل، در رده پنجم باقی ماند. دیدار تیم‌های آلومینیوم هرمزگان و ایران‌جوان بوشهر هم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نتایج کامل دیدارهای هفته شانزدهم از رقابتهای لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

* گل گهر سیرجان صفر - نفت مسجد سلیمان صفر
* فولاد یزد یک - داماش گیلان صفر
* خونه به خونه بابل یک - پاس همدان صفر
* مس رفسنجان ۴ - نساجی مازندران یک
* خیبر خرم آباد یک - فجرسپاسی شیراز ۲
* آلومینیوم اراک ۳ - شهرداری اردبیل صفر
* ماشین سازی تبریز یک - پارسه تهران یک
* آلومینیوم هرمزگان ۳ - ایرانجوان بوشهر صفر
* پیکان تهران ۲ - گیتی‌پسند اصفهان صفر
* صنعت نفت آبادان یک - مس کرمان ۲


ویدیو : نتایج هفته شانزدهم لیگ دسته اول