نتایج هفته بیست‌و‌چهارم سری A ایتالیا :   اخبار ورزشی - تداوم صدرنشینی بانوی ...



هفته بیست و چهارم بارداری , نتایج کامل هفته چهارم لیگ برتر , نتایج و جدول رده بندی هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران

 

اخبار ورزشی - تداوم صدرنشینی بانوی پیر
نتایج هفته بیست‌و‌چهارم سری A ایتالیا

در شبی که یوونتوس بر میهمانش کیه‌وو غلبه کرد ناپولی هم ساسولو را از پیش‌رو برداشت.

هفته بیست‌و‌چهارم مسابقات فوتبال سری A باشگاه‌های ایتالیا بعدازظهر امروز (یک‌شنبه) با انجام 5 دیدار همزمان پیگیری شد که طی آن تیم‌های یوونتوس، ناپولی، پارما و لیورنو مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

در یکی از این دیدارها تیم فوتبال یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود میزبان کیه‌وو ورونا بود که این بازی در پایان به برتری 3 یر یک بانوی پیر انجامید. برای بیانکونری در این دیدار کوادوو آساموآ (17)، کلودیو مارکیزیو (29) و فرناندو یورنته (58 - گل به خودی) گلزنی کردند و تنها گل کیه‌وو را هم مارتین کاکرس (51 - گل به خودی) به ثمر رساند. شاگردان آنتونیو کونته با این برد 63 امتیازی شدند و جایگاه خود را در صدر جدول سری A استحکام بخشیدند. کیه‌وو 18 امتیازی هم پس از شکست مقابل یوونتوس تغییری در جایگاه نوزدهمی‌اش به وجود نیامد.

ناپولی هم امروز در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2 بر صفر از سد میزبان خود، ساسولو گذشت. نایب قهرمان فصل‌گذشته سری A در این مسابقه توسط بلریم ژمالی (37) و لورنزو اینسین (56) به گل رسید. شاگردان رافائل بنیتس با این برد 50 امتیازی شدند و فاصله خود با تیم دوم جدول یعنی رم را به حداقل ممکن رساندند.

در سایر دیدارهای برگزارشده هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

آتالانتا صفر - پارما 4

کالیاری یک - لیورنو 2

جنوا 3 - اودینزه 3

در آخرین دیدار از شب سوم هفته بیست‌و‌چهارم سری A ایتالیا تیم فوتبال رم از ساعت 23:15 امشب در ورزشگاه المپیکوی رم پذیرای سامپدوریا است.

پرونده این هفته از رقابت‌ها فردا شب (دوشنبه) با انجام دیدار هلاس ورونا - تورینو بسته می‌شود.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها تیم‌های یوونتوس، رم و ناپولی به ترتیب با 63، 51 و 50 امتیاز در رده‌های اول تا سوم هستند.

اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو : نتایج هفته بیست‌و‌چهارم سری A ایتالیا