نتایج هفته بیست‌و‌هشتم سری A ایتالیا :   اخبار ورزشی - ادامه ناکامی‌های روسونرینتایج ...



هفته بیست و هشتم بارداری , دانلود فیلم بیست هفته , فیلم بیست هفته

 

اخبار ورزشی - ادامه ناکامی‌های روسونری
نتایج هفته بیست‌و‌هشتم سری A ایتالیا

تیم فوتبال میلان در دیداری خانگی مقابل پارما تن به شکست داد تا همچنان در میانه جدول باقی بماند.

هفته بیست‌و‌هشتم سری A باشگاه‌های ایتالیا عصر امروز (یک‌شنبه) با 4 دیدار پیگیری شد که طی آن تیم‌های پارما، لاتزیو، لیورنو و ساسولو مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند.

به نقل از تسنیم، در یکی از این دیدارها میلان در ورزشگاه سن‌سیرو پذیرای پارما بود. روسونری که در این بازی از دقیقه 6 در پی اخراج کریستیان آبیاتی، دروازه‌بان خود 10 نفره به بازی ادامه می‌داد با نتیجه 4 بر 2 مقابل میهمانش شکست خورد.

برای پارما آنتونیو کاسانو (9- پنالتی و 51)، آمائوری (78) و جاناتان بیابیانی (4+90) موفق به گلزنی شدند. شاگردان سیدروف هم توسط عادل رامی (57) و ماریو بالوتلی (76- پنالتی) به گل رسیدند.

پارما با این برد 46 امتیازی شد و به مکان پنجم جدول صعود کرد. میلان هم با پذیرفتن این شکست 35 امتیازی باقی ماند و در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

در سایر دیدارهای برگزارشده عصر امروز نتایج زیر رقم خورد:
کالیاری صفر- لاتزیو 2
لیورنو 2- بولونیا یک
ساسولو 3- کاتانیا یک

امشب همچنین 2 دیدار برگزار می‌شود که فیورنتینا در خانه‌اش از کیه‌وو ورونا پذیرایی می‌کند و جنوا میزبان یوونتوس صدرنشین است.

پرونده هفته بیست‌و‌هشتم سری A ایتالیا فردا شب (دوشنبه) با 2 دیدار بسته می‌شود که در بازی اول تورینو در دیداری خانگی به مصاف ناپولی می‌رود و در آخرین بازی هفته رم و اودینزه در ورزشگاه المپیکو رم با هم روبرو خواهند شد.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها یوونتوس با 72 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های رم و ناپولی به ترتیب با 58 و 55 امتیاز در مکان‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.

اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو : نتایج هفته بیست‌و‌هشتم سری A ایتالیا