نتایج نهایی گزینش استخدام آموزش و پرورش اعلام شد :  مدیرکل دبیرخانه هیأت مرکزی ...



زمان اعلام نتایج استخدام آموزش و پرورش , زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش , اعلام نتایج آزمون آموزش و پرورش

 مدیرکل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اعلام نهایی نتایج گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی، گفت: داوطلبانی که رد صلاحیت شده‌اند، ۳ روز فرصت دارند تا برای تجدیدنظر به هسته‌های گزینش استان‌ها مراجعه کنند.

به گزارش فارس، شاپور محمدزاده مدیر کل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اعلام نتایج نهایی گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی، اظهار داشت: کار گزینش این افراد را طی مدت 20 روز به پایان رساندیم و اسامی تأیید صلاحیت‌شدگان به امور اداری وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

وی افزود: پذیرفته شدگان از نیمه بهمن کلاس‌های آموزش معلمی را در دانشگاه فرهنگیان آغاز می‌کنند و از مهر 95 به کلاس‌های درس وارد خواهند شد.

مدیر کل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: داوطلبانی که رد صلاحیت شده‌اند، ۳ روز فرصت دارند تا برای تجدیدنظر به هسته‌های گزینش استان‌ها مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: با وجود آنکه در قانون رسیدگی به پرونده‌ها و تجدید نظر اول، یک ماه اعلام شده است ولی با عنایت به تأکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر رسیدگی عاجل به وضعیت داوطلبان، به هسته‌های گزینش استان‌ها اعلام کردیم به جهت شرایط خاص و ویژه از جمله ضرورت تشکیل کلاس‌های آموزشی از نیمه بهمن، حداکثر ظرف مدت یک هفته پرونده‌ها را بررسی و نتایج تجدید نظر اول را اعلام کنند.

محمدزاده ادامه داد: افرادی که در تجدید نظر اول صلاحیت آنها تأیید نشده است می‌توانند فرم تجدیدنظر دوم را تکمیل کنند و هسته‌های گزینش استان‌ها موظفند پرونده‌ها را جهت تصمیم‌گیری با پست پیشتاز به هیأت مرکزی گزینش ارسال کنند و این هیأت با استفاده از تمام ظرفیت در کمترین مدت زمان نتایج تجدیدنظر دوم را اعلام خواهد کرد.

 

 اخبار اجتماعی  -  فارس


ویدیو : نتایج نهایی گزینش استخدام آموزش و پرورش اعلام شد