نتایج مرحله‌ اول آزمون استخدامی آموزش... :     نتایج مرحله‌ی اول آزمون استخدامی ...



 

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 95 , زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش , نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 94

 

نتایج مرحله‌ی اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش اعلام شد

نتایج مرحله‌ اول آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش از سوی مركز سنجش این وزارت‌خانه اعلام شد.
اسامی پذیرفته‌شدگان در لینك سایت مركز سنجش به نشانی http://aee.medu.ir و از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش به‌ آدرسwww.medu.ir قابل دسترسی است.
براساس این گزارش، اسامی داوطلبان پذیرفته شده‌ی مرحله‌ی اول آزمون، تا سه برابر ظرفیت مورد نیاز اعلام شده است .
براساس گزارش رسیده همه پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون، لازم است با مراجعه به سایت وزارت آموزش و پرورش، به نشانی www.medu.ir و سپس لینك دبیرخانه هیات مركزی گزینش به نشانی http://gozinesh.medu.ir و مطالعه‌ی اطلاعیه‌ی مربوط، فرم اطلاعات فردی را از سایت مذكور دریافت و پس از تكمیل با 2 قطعه عكس پشت‌نویسی شده به همراه تصویر كلیه‌ی صفحات شناسنامه، حداكثر تا پایان وقت اداری روز شنبه 26تیرماه سال‌جاری از طریق پست پیشتاز به هسته گزینش اداره كل آموزش و پرورش استان محل سكونت خود ارسال كنند.
زمان و چگونگی برگزاری مرحله‌ی دوم آزمون كه به صورت مصاحبه‌ی تخصصی و یا عملی(حسب رشته )است و همچنین نحوه‌ی ارایه مدارك لازم توسط پذیرفته‌شدگان از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به ادارات كل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ می‌شود تا حداكثر ظرف مدت 15 روز آینده اطلاع‌رسانی شود.
این گزارش می‌افزاید: کارنامه افرادی که در این مرحله پذیرش نشده اند از روز شنبه 26تیرماه لغایت روز چهارشنبه 30تیرماه بر روی سایت مرکز سنجش قرار می‌گیرد .
در پایان گزارش آمده است؛ همان‌گونه كه در آگهی استخدام و اطلاعیه‌های قبلی مكرر به اطلاع داوطلبان محترم رسیده است، چنانچه در هر یك از مراحل فرآیند آزمون و جذب مشخص شود كه داوطلب فاقد شرایط مندرج در آگهی استخدام بوده ومدارك خلاف واقع ارائه داده است قبولی وی كان لم یكن تلقی می‌شود و حق هیچگونه اعتراضی ندارد...../تحلیل:ایلنا


ویدیو : نتایج مرحله‌ اول آزمون استخدامی آموزش...