نتایج قایقران‌های ایران در رقابت‌های جهانی : ملی‌پوشان قایقرانی ایران در بخش‌های ...


ملی‌پوشان قایقرانی ایران در بخش‌های مختلف رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال جهان کار خود را تمام کردند. خبرگزاری ایسنا: قایقرانان تیم ملی آبهای آرام کشورمان صبح امروز 3 مردادماه در روز سوم مسابقات زیر 23 سال و جوانان جهان به کار خود در مسافت 1000 متر پایان دادند.

در جریان رقابت‌های قایقرانی قهرمانی زیر 23 سال جهان ملی‌پوشان ایران در بخش‌های مختلف به رقابت پرداختند که فرزین اسدی در فینال B کایاک یکنفره زیر 23 سال با قایقرانان کشورهای کانادا، انگلستان، ترکیه، روسیه، سوئد، دانمارک، ایرلند و لهستان مسابقه داد و با زمان 3:41.792 دقیقه در رده هشتم ایستاد و در مجموع در رده هفدهم جهان قرار گرفت.

در فینال B کایاک یکنفره جوانان علیرضا فرمانده در مصاف با قایقرانان کشورهای اتریش، بلژیک، پرتغال، قزاقستان، کانادا، ایتالیا، نیوزلند و آلمان، با زمان 3:53.368 دقیقه در رده هفتم و در مجموع شانزدهم جهان شد.

نبی رضایی در کانو کانادایی یکنفره جوانان و در فینال B با قایقرانان کشورهای تاجیکستان، چین، ژاپن، لهستان، فیلیپین، اسلواکی، برزیل و رومانی مسابقه داد و در نهایت با زمان 4:12.380 دقیقه در رده چهارم و در مجموع در رده سیزدهم جهان قرار گرفت.

در فینال B کانوکانادایی زیر 23 سال مردان، کیا اسکندانی با زمان 4:02.524 دقیقه دوم و در مجموع یازدهم جهان شد. در این مسابقه قایقرانان کانادا، مجارستان، اسلواکی، قزاقستان، لهستان، ژاپن، آلمان و پرتغال حریفان اسکندانی بودند.

در فینال B کایاک دونفره زیر 23 سال مردان، صادق زمانی و جواد مومنی به مصاف حریفانی از چین تایپه، ایتالیا، نروژ، رومانی، اسپانیا، سوئیس، کانادا و چین رفتند و در نهایت با زمان 3:28.412 دقیقه در رده هفتم و در مجموع در رده شانزدهم جهان قرار گرفتند.


ویدیو : نتایج قایقران‌های ایران در رقابت‌های جهانی