نتایج رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا : در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان ...


در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا که از امروز در دهلی نو آغاز شده است، پاپی و زیدوند با برتری مقابل حریفانشان راهی فینال شدند. ورزش سه: در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا که از امروز در دهلی نو آغاز شده است، پاپی و زیدوند با برتری مقابل حریفانشان راهی فینال شدند.

به نقل از سایت فدراسیون کشتی و بنا به اعلام حسن رنگرز نایب رئیس فدراسیون کشتی، در وزن 60 کیلوگرم عبدالمحمد پاپی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم بر حریفی از چین تاپیه غلبه کرد و با پیروزی در مرحله نیمه نهایی راهی فینال شد و در وزن 66 کیلوگرم مهدی زیدوند نیز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل آرسن آیل چی یف از قرقیزستان پیروز شد و با شکست حریف خود در دیدار نیمه نهایی فینالیست شد.

در وزن 55 کیلوگرم محسن حاجی پور مقابل کانی‌بک ژولچوبکوف قرقیزستان شکست خورد و در وزن 120 کیلوگرم بشیرباباجان زاده پس از پیروزی مقابل حریفی از هند در دور دوم با ناداوری مغلوب حریف خود شد. این دو کشتی گیر باید منتظر دیدارهای حریفان خود باشند تا صورت حضور آنها در دیدار فینال شانس کسب مدال برنز را داشته باشند.

مسابقات کشتی فرنگی فردا جمعه به پایان می‌رسد و از روز شنبه رقابت‌های کشتی آزاد آغاز خواهد شد.

در این رقابت‌ها کشتی گیرانی از 21 کشور از جمله ایران، کره جنوبی، ژاپن، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان و مغولستان شرکت کرده‌اند که در میان آنان دارندگان مدال های المپیک و جهانی نیز دیده می‌شوند.


ویدیو : نتایج رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا