نبرد قلعه‌نویی با مظلومی به راند چهارم کشید : بازی بعدی تیم‌های تراکتورسازی ...



قلعه نویی , امیر قلعه نویی , امیر قلعه‌نویی

بازی بعدی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با استقلال تهران باید پیروز داشته باشد تا پای دیگر فینال جام حذفی کشور مشخص شود.

 در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان استقلال تهران بود که این بازی در پایان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

با این نتیجه تیم تراکتورسازی تبریز 19 امتیازی شده و با یک پله صعود در مکان هشتم قرار گرفت. اما صدرنشینی استقلالی‌ها به نتیجه بازی امروز گره خورده و در صورت پیروزی استقلال خوزستان در برابر پدیده مشهد، شاگردان پرویز مظلومی صدر جدول را از دست خواهند داد.

دو تیم به فاصله هشت روز دیگر در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند، بازی که باید حتما برنده داشته باشد تا حریف تیم ذوب‌آهن در فینال جام حذفی مشخص شود.

راند چهارم قلعه‌نویی و مظلومی
این دو مربی چندین بار با هدایت تیم‌های مختلف رودر روی هم قرار گرفته‌اند، اما در وضعیت فعلی و اینکه قلعه‌نویی مربی تراکتورسازی و مظلومی مربی استقلال باشد، فقط سه بار در مقابل هم قرار گرفته‌اند که سهم طرفین یک پیروزی بوده و یک بازی نیز با تساوی به اتمام رسیده است.

اولین رویایی دو تیم با هدایت مربیان فعلی بازی در شهریور ماه 1390 بود که تراکتورسازی در تهران 3 بر 2 استقلال را مغلوب کرد.

بازی برگشت در بهمن ماه همان سال در تبریز با دو گل به سود استقلال به پایان رسید که اشتباهات ترکی در نتیجه این بازی تاثیرگذار بود.

روز گذشته نیز دو تیم مساوی کردند تا امتیازات را تقسیم کرده و برای بازی هفته بعد خود در جام حذفی آماده شوند که راند چهارم نبرد این دو مربی با هم است.

 

 اخبار  ورزشی  -  فارس

 

 


ویدیو : نبرد قلعه‌نویی با مظلومی به راند چهارم کشید