نباید از فاطمه معتمدآریا در فیلمم استفاده می کردم!! : کارگردان فیلم سینمایی ...



فاطمه معتمدآریا , فاطمه معتمدآریا و همسرش , باید‌ها و نباید‌های استفاده از اکستنشن مو

کارگردان فیلم سینمایی «نبات»:وقتی فیلم سینمایی «گیلانه» را دیدم و همچنین آنچه امروز در فیلم خودم مشاهده کردم به این نتیجه رسیدم که نباید از فاطمه معتمد آریا استفاده می کردم اما دیر فهمیدم. »

کارگردان فیلم سینمایی «نبات» در جریان نشست خبری فیلمش در بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر اعلام کرد بهتر بود از فاطمه معتمدآریا برای حضور در فیلمش استفاده نمی‌کرد.

 فیلم سینمایی «نبات» به کارگردانی الشین موسی اوغلو دوشنبه شب  در پردیس سینمایی ملت برگزار شد. موسی‌اوغلو که از شیوه نمایش فیلمش در جشنواره ناراضی بود، در بخشی از نشست خبری گفت: «اصلا توقع نداشتم با این وضع نمایش فیلم در جشنواره فجر روبرو شوم. صدها آدم برای ساخته شدن این فیلم زحمت کشیده‌اند و حالا با این شکل نمایش فیلم به آنان و جشنواره خودتان بی‌احترامی کرده‌اید.»

معتمدآریا در فیلم موسی‌اوغلو نقش یک مادر با بازی می‌کند، این کارگردان اشاره کرد بعد از دیدن تصاویر این بازیگر در فیلم «گیلانه» او را برای بازی در این نقش انتخاب کرده است.

 

او پس از مواجهه با این واکنش‌ها که شباهت‌هایی بین فیلم او و «گیلانه» رخشان بنی‌اعتماد وجود دارد، گفت: «این مادر در فیلم بسیار رنج‌کشیده بود بسیاری از اتفاقاتی که در این صحنه‌ها مشاهده کردید براساس آنچه در واقعیت اتفاق افتاده است. در تمام دنیا مادران قهرمان هستند و به این اعتقاد دارم که بهشت زیر پای مادران است. حال مادری که در این فیلم مشاهده کردید بین بسیاری از مادران فرزند از دست داده مشترک است. البته وقتی فیلم سینمایی «گیلانه» را دیدم و همچنین آنچه امروز در فیلم خودم مشاهده کردم به این نتیجه رسیدم که نباید از فاطمه معتمد آریا استفاده می کردم اما دیر فهمیدم. »


اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 


ویدیو : نباید از فاطمه معتمدآریا در فیلمم استفاده می کردم!!