ناپدید شدن یک هواپیمای آموزشی - تفریحی در گیلان : ستوده احتمال سقوط این هواپیما ...



ستوده احتمال سقوط این هواپیما در حوالی ساحل چابکسر را منتفی ندانست و افزود: عوامل این جمعیت در منطقه شقایق چابکسر که احتمال سقوط این هواپیما در آن منطقه می رود، مستقر هستند.

رییس جمعیت هلال احمر رودسر از ناپدید شدن یک فروند هواپیمای آموزشی - تفریحی در چابکسر از توابع این شهرستان خبر داد.

'حسام ستوده' عصر دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: یک فروند هواپیمای آموزشی - تفریحی که از نوع فوق سبک بود، امروز از فرودگاه رامسر در استان مازندران برخاسته بود که در چابکسر از صفحه رادار محو شد.

وی سرنشینان این هواپیمای آموزشی - تفریحی را یک خلبان و یک مسافر برشمرد و اضافه کرد: دو تیم امدادی از پایگاه جمعیت هلال احمر رودسر به همراه عوامل امدادی رامسر، در منطقه حضور دارند و در حال جستجو برای یافتن هواپیمای مفقودشده هستند.

ستوده احتمال سقوط این هواپیما در حوالی ساحل چابکسر را منتفی ندانست و افزود: عوامل این جمعیت در منطقه شقایق چابکسر که احتمال سقوط این هواپیما در آن منطقه می رود، مستقر هستند.

به گزارش ایرنا ، تمامی عوامل امدادی فرودگاه رامسر استان مازندران نیز برای تجسس و یافتن هواپیمای مفقود شده، در منطقه چابکسر استقرار یافته اند.

چابکسر از توابع شهرستان رودسر، در منتهی الیه گیلان و در یکصد کیلومتری شرق مرکز استان قرار دارد.

یک هواپیمای آموزشی نیز مرداد ماه سال 1391 از استان قزوین حرکت کرد و در شهرستان رودسر ناپدید شده بود که با تلاش امدادگران، پس از حدود یک ماه، لاشه این هواپیما با دو سرنشین آن در منطقه سرولات رودسر پیدا شد.

منطقه رودسر به دلیل بهره مندی از دشت های وسیع جلگه ای و نزدیکی به شهرستان رامسر در منتهی الیه غرب استان مازندران، از جمله مناطقی است که هواپیماهای آموزشی و تفریحی در آسمان این شهرستان به پرواز در می آیند.

استان مازندران علاوه بر فرودگاه دشت ناز ساری و نوشهر، در شهرستان رامسر در منتهی الیه غرب مازندران نیز دارای فرودگاه است که پروازهای متعددی در روزهای مختلف هفته از این فرودگاه، انجام می شود.
اخبار حوادث - ایرنا

 


ویدیو : ناپدید شدن یک هواپیمای آموزشی - تفریحی در گیلان