نام نویسی حضوری مدارس، فقط برای پایه های اول : وی گفت: از 12 پایه تحصیلی در ...


وی گفت: از 12 پایه تحصیلی در 9 پایه که همان میان پایه ها محسوب می شوند نیازی به حضور دانش آموزان و اولیای آنان برای ثبت نام نیست و به طور خودکار و از طریق اینترنت نام نویسی می شوند. مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: نام نویسی حضوری مدارس فقط برای دانش آموزان پایه اول در سه دوره تحصیلی الزامی است.
 
علی یزدیخواه در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر از آغاز نام نویسی مدارس از اول تیر خبر داد و افزود: نام نویسی دانش آموزان پایه اول دبستان در مراکز دولتی طبق ضوابط این مراکز به نحوی است که حضور یکی از والدین در مدرسه و ارائه مدارک دانش آموزان الزامی است.

وی ادامه داد: اولیای این گروه از دانش آموزان پس از آشنایی با نحوه فعالیت مدرسه، اقدام به نام نویسی فرزندانشان می کنند.

یزدیخواه دریافت هر گونه پول بابت نام نویسی در مراکز دولتی را جز هزینه کتب و بیمه سال تحصیلی ممنوع دانست و افزود: به هنگام نام نویسی در دوره ابتدایی و مراکز فنی و حرفه ای هزینه کتب تحصیلی دریافت می شود.

وی گفت: از 12 پایه تحصیلی در 9 پایه که همان میان پایه ها محسوب می شوند نیازی به حضور دانش آموزان و اولیای آنان برای ثبت نام نیست و به طور خودکار و از طریق اینترنت نام نویسی می شوند.

یزدیخواه افزود: دانش آموزانی هم که قصد جابه جایی مدارس خود را دارند برای نام نویسی اینترنتی لزومی ندارد به کافی نت ها بروند بلکه از منزل یا سایت مدارس ، ثبت نام کنند.

زمان نام نویسی مدارس در پایتخت از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح تا 13 ، روزهای دوشنبه و چهارشنبه از اول تیر تا پایان شهریور تعیین شده است.

منبع : تابناک
باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir


ویدیو : نام نویسی حضوری مدارس، فقط برای پایه های اول