نام قسمت پنجم مجموعه Transformers : می‌دانیم که قرار است ساخت فیلم‌های Transformers ...


می‌دانیم که قرار است ساخت فیلم‌های Transformers تا ده سال آینده هم ادامه داشته باشد؛ طوری که فقط قرار است در سه سال آینده، سه فیلم در این مجموعه اکران شود. اسم قسمت بعدی فیلم Transformers در قالب تیزر کوتاهی مشخص شده است. شاید باورتان نشود، اما اسم «تبدیل‌شوندگان» جدید، «آخرین شوالیه» (The Last Knight) است. مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: می‌دانیم که قرار است ساخت فیلم‌های Transformers تا ده سال آینده هم ادامه داشته باشد؛ طوری که فقط قرار است در سه سال آینده، سه فیلم در این مجموعه اکران شود. اسم قسمت بعدی فیلم Transformers در قالب تیزر کوتاهی مشخص شده است. شاید باورتان نشود، اما اسم «تبدیل‌شوندگان» جدید، «آخرین شوالیه» (The Last Knight) است.

معرفی معروف ترین ثروتمندان جهان قسمت پنجم , دانلوی قسمت پنجم دزدان دریایی کارایپ , قسمت پنجم دزدان دریایی کاراییب

در نگاه اول شاید کمی مجموعه فیلم‌های بتمن «کریستوفر نولان» را به خاطر بیاورید، اما بهتر است سطح انتظارتان را از فیلم تا حد ممکن پایین بیاورید.

مثل چهار قسمت قبلی فیلم Transformers، آخرین شوالیه را هم قرار است «مایکل بی»‌ (Michael Bay) بسازد.

هیچ اطلاعات دیگری از قسمت پنجم تبدیل شوندگان در دست نداریم، اما می‌توانیم در آخر تیزر کوتاه آن، ببینیم که قرار است مراحل تولید آن از ماه آینده‌ی میلادی شروع شود. اکران این فیلم هم برای سال آینده‌ی میلادی در نظر گرفته شده است.


ویدیو : نام قسمت پنجم مجموعه Transformers