نامه پزشک جنجالی داعش به دست اندرکاران سلامت استرالیا/پزشک داعش عاشق زن و تیراندازی است :



داعش , یک پزشک , اخبار داعش

پزشک جنجالی داعش که چند روز گذشته منتشر شد،نامه ای خطاب به دست اندرکاران سلامت کشور استرالیا نوشت و ضمن یادآوری مسائلی چند هدف خود از ملحق شدن به داعش را کمک انسان دوستانه به کودکان گرفتار جنگ عنوان کرد.

 پزشک جوان داعش که این روزها به سوژه بسیاری از رسانه های انگلیسی زبان تبدیل شده و بویژه رسانه های آمریکایی و بریتانیا گزارش های مفصلی را پیرامون روابط خصوصی و علایق او منتشر کرده اند،نیمه شب گذشته نامه ای در صفحه خود منتشر و مواردی چند را مطرح کرد.


رسانه های آمریکا و بریتانیا از هنگام انتشار فیلم این پزشک استرالیایی از سوی داعش مرتب تحقیقاتی از همکاران،دوستان و هم دانشگاهی های او به عمل آورده اند که در تمامی این گزارش ها مسائل اخلاقی پزشک جوان را برجسته کرده اند.


پزشک داعش در این نامه که آن را پاسخ من به دست اندرکاران سلامت استرالیا نام داده،نوشته است تمامی اخبار منتشره پیرامون خود در رسانه ها را دیده و تعقیب می کند.
نکته جالب توجه در خصوص این پزشک جوان این است در گزارشهایی که از رسانه های انگلیسی زبان منتشر شده،محور تحقیقات و مصاحبه ها بر مسائل اخلاقی دکتر متمرکز بوده و عمده سوالات حول محور روابط غیرمشروع او طرح شده است.


در این گزارش ها اغلب همکاران مرد پزشک داعش گفته اند او "مردی زن باره" بوده و همواره با گروهی از زنان ظاهر می شده است.حتی یکی از همکاران این پزشک گفته آمار خیلی از زنان و دختران آدلاید که کامله با آنها روابط غیرمشروع داشته را دارد.


این فرد که خود را بی میل به صحبت در خصوص پزشک داعش می دانسته اما احساس کرده باید در شرایط فعلی سخن بگوید،مدعی شده است ابویوسف یا همان کامله سابق با پرستاران همکار خود رابطه غیرمشروع داشته و حتی از یکی دو مورد بیمار خود نیز سوء استفاده جنسی کرده است.


همکاران زن این پزشک نیز اغلب گفته اند به خاطر ظاهر دکتر و جذابیتی که برای پرستاران همکار داشته،آنها هر کاری که او می خواسته برایش انجام می دادند.


یکی از زنانی هم که او را می شناخته گفته است ابویوسف یک مرد زن دوست خام بود و به رابطه با زنان علاقه داشته است.


او در مورد مصرف الکل از سوی این پزشک که مدعی اسلام داعشی است مدعی شده ابویوسف را فردی که از مصرف الکل دوری کند،نیافته و او در این زمینه راحت بود.


در مجموع اغلب گزارش هایی که در مورد این پزشک استرالیایی منتشر شده او را فردی با مشکلات اخلاقی و تعدد روابط با زنان معرفی می کند که از مصرف الکل دوری نمی کرد.ضمن اینکه میل شدیدی به تیراندازی دارد.


حالا پزشک داعش با این نامه پاسخ این همکاران را نیز داده است.


او هدف خود از سفر به شهر رقه سوریه را کمک انسان دوستانه به کودکانی دانسته که گرفتار جنگ هستند.اعلام کرده است.چیزی که مقامات سیاسی استرالیا با دیده تردید به آن می نگرند و از اینکه حضور این پزشک در تیم داعش باعث جذب پزشکان و افراد تحصیلکرده کشورشان به این گروه شود،شدیدا ابراز نگرانی می کنند.


 وزیر امور خارجه استرالیا در مورد فیلم منتشر شده از این پزشک جوان آن را اقدامی شرم آور از سوی داعش دانست که برای وسوسه کردن استرالیایی ها و دیگران انجام داده و تاکید می کندهر کس به داعش ملحق شود و برای این گروه نیرو جذب کرده و کمک مالی کند به 25 سال حبس محکوم می شود.وزیر مهاجرت نیز اقدام پزشک کشورش را نگران کننده و در عین حال آزاردهنده توصیف کرد.چرا که آنها انتظار نداشتند افراد تحصیلکرده کشور را که کمتر بیم افراطی گری از سوی آنها می رود در صفوف گروههای تروریستی بویژه داعش با آوازه وحشی گری ببینند.


پزشک استرالیایی با چهره ملایم و انسانی تر به جهان معرفی شد و اولین فیلم ارائه شده از سوی داعش بود که در آن صحنه ای از قتل و خونریزی دیده نمی شد وخدمات سلامت این گروه تروریستی را در قالب معرفی پزشک جوان به تصویر می کشید.


پزشکی که از آدلاید به رقه آمده تا طبق آنچه می گوید مهارت های پزشکی اش را در اختیار داعش قرار دهد.ضمن اینکه ادعا می کند قصد کمک به کودکان گرفتار جنگ سوریه دارد.

 

روز پزشک , پزشک تبریزی , پزشک

 

اخبار بین الملل - روزنو

 


ویدیو : نامه پزشک جنجالی داعش به دست اندرکاران سلامت استرالیا/پزشک داعش عاشق زن و تیراندازی است