نامه نعیمه اشراقی به ملت ایران :  نامه نعیمه اشراقی به ملت ایران آنهایی که ...



نعیمه اشراقی , دختر نعیمه اشراقی , پیشخوانه روز نامه ایران

 نامه نعیمه اشراقی به ملت ایران

آنهایی که به نام شما و کام خود پا روی شانه‌های خسته اما ستبر شما می‌گذارند و هر روز فربه و فربه‌تر می‌شوند، بدانید و مطمئن باشید هرجا موافق آنها بودید شما را فرزند خلف پدر و هرکجا خلاف میلشان حرف زدید و عمل کردید شما را نیز فرزند نوح خطاب می‌کنند.

نعیمه اشراقی زنی از خاندان امام خمینی(ره) و دختر صدیقه خمینی است. از چنین خاندانی بعید است فرزندانی تربیت کنند که روزی کمترین خدشه به اندیشه‌ها و اعتقادات بنیانگذار انقلاب اسلامی وارد کند اما این‌روزها برخی به نحوی برنامه‌ریزی کردند که القا کنند نوادگان معمار انقلاب اسلامی در راه دور شدن از اهداف آنچه هستند که پدربزرگ بنا نهاد.

 

در این راستا می‌توان به مطلبی اشاره کرد که در صفحه فیس‌بوک نعیمه اشراقی هفتمین نوه حضرت امام درباره شهدا منتشر شد. او در ساعات ابتدایی سکوت کرد اما پس از آن که دید بسیاری از کج‌اندیشان با بدخواهان همسو شده‌اند توضیحاتی ارائه کرد و از دستبرد به صفحه شخصی‌اش‌ خبر داد.

 

روز گذشته نعیمه اشراقی نامه‌‌ای خطاب به مردم و به ویژه خانواده شهدا منتشر کرد که متن آن در ادامه می‌آید. نعیمه اشراقی در این نامه از آنچه گفت که طی 10 روز اخیر بر او گذشته است و اشاره کرد اگر سکوت خود را شکسته بخاطر خواست مردم بوده است و دیگر هیچ.

 

« مردم بزرگ ایران، به ویژه خانواده معظم شهدا. با عرض سلام و احترام ، 10روز سخت و طاقت‌فرسا بر من گذشت که شرح ماوقعش در کلام نگنجد. قبل از ورودم به عرصه سیاسی کشور، روزگارم با همه پستی‌ها و بلندی‌هایش مطابق آنچه بر عامه مردم می‌گذرد سپری می‌شد، اما در مقاطع مختلف مرتبا با موأخذه مردم مواجه بودم که چرا به عنوان عضوی از بیت امام سکوت اختیار کرده‌ام و خود نیز بر این باور بودم که باید کاری کرد؛ زیرا مردم در شرایط سختی به سر می‌برند، در تنگنا هستند و به خصوص در این هشت سال اخیر فشاری که بر مردم تحمیل شده بود آزارم می‌داد.

 

لذا تصمیم گرفتم در خصوص موضوعات مختلف به ویژه در طرح مفاهیمی که با دستاویز قراردادن آرمان‌های امام(ره) و به بهانه دفاع از آن، تعمیداتی به جامعه القا می‌شود ورود پیدا کنم و به سهم خود جهت روشنگری افکار عمومی قدمی هرچند کوچک بردارم.

 

نظرات متفاوتم هرچه بیشتر با استقبال عامه مردم مواجه شد، به مذاق بسیاری تلخ‌تر آمد و لذا بارها نظاره گر تحت‌الشعاع قراردادن نظرات اصلی‌ام با پرداختن به حاشیه‌ها بودم. همه انسان هستیم و جایز‌الخطا و اگر بنا باشد ذره‌بین دست بگیریم و خطاهای یکدیگر را به رخ هم بکشیم، که دیگر از انسانیت نشانی نمی‌ماند.

 

به هر حال با افزایش فعالیت در صفحه شخصی‌ام و با ایستادگی در مقابل کسانی که می‌خواستند وادار به سکوتم کنند، همانطور که مستحضرید مطلب غیرواقعی در خصوص اهانت به خانواده عزیز شهیدان و امام شهیدان در فضای مجازی به من نسبت داده شد، با وجود تکذیب رسمی آن، از حجم اتتقادات کاسته نشد، انتقاداتی که اگر با نیت خیرخواهی باشد همواره با کمال احترام و ادب می‌پذیرفتم.

 

عزیزان من، خانواده محترم شهدا، خود بهتر می‌دانید آنهایی که به دنبال اجرای مقاصد و اهداف شوم خود هستند هدفشان حمایت از شما و سرکوب من نیست بلکه مقصود اصلی آنها امام(ره) شماست. آنان کسانی هستند که اعتقادی به اندیشه‌های امام ندارند و در جهت تحریف شخصیت امام(ره)، مصادره اندیشه‌های ایشان به نفع خود و خانه‌نشین کردن یاران و خانواده امام(ره)، هدف‌گذاری می‌کنند و در راه رسیدن به این هدف به هیچ اصول اخلاقی و دینی پای‌بند نیستند.

 

آنهایی که به نام شما و کام خود پا روی شانه‌های خسته اما ستبر شما می‌گذارند و هر روز فربه و فربه‌تر می‌شوند، بدانید و مطمئن باشید هرجا موافق آنها بودید شما را فرزند خلف پدر و هرکجا خلاف میلشان حرف زدید و عمل کردید شما را نیز فرزند نوح خطاب می‌کنند.

 

همانطور که تا امروز بر همین مرام بوده‌اند. اینها مایل نیستند من و امثال من که صدایی دارند که شنیده می‌شود، در جامعه حضور داشته باشند لذا از هیچ کوششی در جهت حذف چنین افرادی و چنین صداهایی دریغ نمی‌کنند.

 

هرچند برای آنهایی که در این آشفته بازار هجمه کردند و آب در آسیاب دشمنان قسم خورده امام(ره) ریختند حرف‌های زیادی دارم اما به احترام قطره قطره خون شهیدان در این مقطع زمانی سکوت می‌کنم.

 

در انتها از مردم صبور و نجیب ایران به ویژه خانواده‌های زجر کشیده شهیدان عاجزانه خواهشمندم فریب این دسیسه بزرگ را نخورند و مرا بابت ایجاد فضایی که منجر به سوء استفاده مغرضان و از خدا بی‌خبران شد، ببخشند. از خداوند بزرگ عزت و سربلندی کشور عزیزمان ایران را طلب می‌کنم.

به تو دل بستم و غیر تو کسی نیست مرا/ جز تو‌‌ای جان جهان، دادرسی نیست مرا/عاشق روی توام،‌‌ای گل بی‌مثل و مثال/ به خدا غیر تو هرگز هوسی نیست مرا/ با تو هستم، ز تو هرگز نشدم دور، ولی/چه توان کرد که بانگ جرسی نیست مرا.
/روزنامه آرمان

 


ویدیو : نامه نعیمه اشراقی به ملت ایران