نامه دانشجویان مستقل به آیت‌ الله جنتی : اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان ...


اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور در نامه‌ای به آیت‌الله جنتی با اعلام برائت دوباره از دشمنان انقلاب، خواهان برخورد قانونی با کسانی شد که مرز مشخصی با فتنه ندارند. روزنامه وطن امروز:  اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور در نامه‌ای به آیت‌الله جنتی با اعلام برائت دوباره از دشمنان انقلاب، خواهان برخورد قانونی با کسانی شد که مرز مشخصی با فتنه ندارند.

 اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای خطاب به آیت‌الله جنتی اعلام کرد: اجرای احکام و مقررات اسلامی به منظور رسیدن به روابط و مناسبات عادلانه که وظیفه اصلی قوه مجریه است و همچنین ایفای وظایف اصیل اسلامی طبق اصل 7 و 55 قانون اساسی است، نیاز به فردی دارد که اولا سابقه مناسبی در گذشته داشته باشد و در ثانی معتقد به مناسبات عادلانه باشد.

مدیر و مدبر بودن از دیگر ویژگی‌های رئیس‌جمهور بیان شده است و جای سوال اینجا خواهد بود که آیا اشخاصی که در مدیریت گذشته خویش نقاط ابهام فراوانی را به جا گذاشته‌اند و در مواردی حتی از عهده مدیریت خانواده خویش بر نیامده‌اند، چگونه از فیلتر شورای نگهبان خواهند گذشت؟

 در این نامه، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های کشور با اعلام برائت دوباره از دشمنان انقلاب اسلامی و فتنه‌گران، خواهان آن است با کسانی که با فتنه مرزبندی مشخص و مبینی نداشته‌اند و حتی در دفاع از آنان در بیانیه‌های خود از مدیران خانه‌نشین یاد می‌کنند، طبق مر قانون برخورد شود تا انتخابات پیش رو طبق وصیت‌های امام عزیز و توصیه‌های خلف صالحش امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، به انتخاب اصلح بینجامد.


ویدیو : نامه دانشجویان مستقل به آیت‌ الله جنتی