نامه تهدید‌آمیز برانکو به پرسپولیسی ها : سرمربی كروات در نامه‌ای که به پرسپولیسی‌ها ...



دربی برانکو را تهدید کرد , پاسخ به نامه توهین آمیز بازیگر سینما به جواد نکونام , انجام پایان نامه

سرمربی كروات در نامه‌ای که به پرسپولیسی‌ها داده، نوشته تا زمانی که باشگاه تکلیف ادامه همکاری را مشخص نکند، هیچ لیستی را در اختیار آنها قرار نخواهد داد.

 برانکو ایوانکوویچ این روزها در کرواسی است و ترجیح می‌دهد کمتر تلفنش را پاسخ دهد. او یک فصل دیگر با پرسپولیسی‌ها قرارداد دارد اما وضعیت آینده کاری‌‌اش در این تیم مبهم است.

پرسپولیس فصل را با مشکلات عدیده مالی تمام کرد و به تعهدات خود در قبال قرارداد برانکو عمل نکرد. این مربی لحظه ترک ایران بسیار ناراحت بود و گفت با این وضعیت هرگز به پرسپولیس بازنخواهد گشت.

برانکو در هفته‌های گذشته دور از ایران، تنها منتظر پرسپولیسی‌ها بود‌؛ اینکه تکلیفش را روشن کنند. برانکو پیش از ترک ایران توقع داشت باشگاه به تعهدات مالی‌‌اش عمل کند ولی این اتفاق نیفتاد. از روز اولی هم که به کرواسی رفت منتظر بود تا باشگاه به این تعهدات عمل کند اما تا اواخر هفته گذشته اتفاقی نیفتاد.

برانکو سرانجام اواخر هفته قبل دست به قلم شد و نامه‌ای تهدید‌آمیز را برای باشگاه پرسپولیس ارسال کرد. او در این نامه نوشت در صورتی که پرسپولیس تا پایان هفته جاری به تعهداتش عمل نکرد، قرارداد را یک طرفه فسخ می‌کند و از این باشگاه به فیفا شکایت می‌کند.

برانکو ایوانکوویچ تأکید کرده اصلاً دوست ندارد این اتفاق بیفتد و امیدوار است باشگاه با پرداخت طلب‌هایش، مشکل موجود را حل کند.

برانکو در این باره گفته: «تا الان هم به خاطر هواداران صبر کردم ولی اگر باشگاه قرار است به این رویه ادامه دهد، حقم را طور دیگری می‌گیرم.»

نامه به‌ دست مسئولان پرسپولیس رسیده و ‌نژادفلاح ظرف روزهای اخیر، در دیدار و حتی تماس‌هایی که با مسئولان وزارت ورزش داشته، آنها را در جریان این نامه تهدید‌آمیز قرار داده است.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا بتواند 150 هزار دلار جور کند و تا پایان هفته به ‌دست برانکو برساند تا زمینه برای ادامه همکاری‌ها مهیا باشد.

او هنوز موفق به تأمین طلب برانکو نشده است و اگر تا پایان هفته نتواند کاری کند، این بار هم پرونده شکایت از پرسپولیس، به فیفا کشیده می‌شود.

فعلاً پرونده این باشگاه در فیفا قطور است و مانوئل ژوزه سرمربی سابق این تیم هم، به شدت پیگیر پرونده شکایتش از پرسپولیسی‌هاست.

روز گذشته یکی از مسئولان وزارت ورزش وجود نامه تهدید‌آمیز برانکو را تأیید کرد و گفت وزارتخانه تلاش می‌کند تا ظرف روزهای آینده این مشکل را برطرف کند چون علاقه‌مند هستند این مربی کروات به کارش ادامه دهد.

وزارت ورزشی‌ها پیش از این در ماجرای اختلاف اسدی دبیر کل فدراسیون و کی روش، نشان دادند به برانکو چه علاقه‌ای دارند چرا که او در جلسه‌ای که با سرمربی تیم ‌ملی داشت، گفته بود مربی کروات به مراتب موفق‌تر بوده است.

گفتنی است، پرسپولیسی‌ها مذاکره با چند بازیکن را آغاز کرده‌اند و از همین حالا به بعضی از بازیکنان هم پیغام داده‌اند او را نمی‌خواهند اما نکته اینجاست که برانکو نه لیست مازادی به آنها داده و نه لیست خریدی. کریم باقری هم این نکته را تایید کرده است.

برانکو در نامه‌ای که به پرسپولیسی‌ها داده، نوشته تا زمانی که باشگاه تکلیف ادامه همکاری را مشخص نکند، هیچ لیستی را در اختیار آنها قرار نخواهد داد.


اخبار ورزشی - خبر ورزشی

 


ویدیو : نامه تهدید‌آمیز برانکو به پرسپولیسی ها